Nitzen1987

Har I fået nogle gener

8 indlæg i dette emne

Har I fået nogle graviditetsbetingede gener?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har fået bækkenløsning, og det må da siges at være graviditetsbetinget.

Synes det er ret trælst at skulle døje med det allerede nu, når jeg kun lige er halvvejs. Nøj der er laang tid til juni ( måske endda juli) :(

Men er begyndt at mærke smølfen lidt, og det hjælper på humøret :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Symfysesmerter i let grad, hoftesmerter i let grad. Ind imellem bliver det halvslemt, men ikke noget der ødelægger hverdagen, synes jeg.

Pt. har jeg lidt øm mave. Føler mig sådan lidt som en tung, øm vandballon.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine er vist bare nogle smaagener og synes generelt at jeg har et godt velbefindende :)

Hvis ikke jeg spiser fiberrigt og drikker meget vand, saa gaar min fordoejelse i staa, men det kan jo afhjaelpes.

Hvis ikke jeg faar bevaeget mig og strukket ud i laend og hofte, saa kan jeg boevle med smerter, men det kan heldigvis ogsaa afhjaelpes indtil videre.

Jeg skal lige taenke over min kropsposition, foer jeg hoster eller nyser, for det kan jage noget saa vildt i ligamenterne, men det skulle vaere normalt.

En dag havde jeg tyngdefornemmelse nederst i maven, men tror Bettenok laa lidt ugunstigt for min krop, lille drillepind!

Hvis jeg har haevet for meget paa graviditetskontoen den ene dag, saa er der mindre at tage af den anden dag - det er nok det mest udtalte, altsaa traethed ogsaa mentalt, men tager det roligt.

Mit stofskifte var lavt i starten, men jeg tager medicinen, det er indenfor normalen, udover antistofferne, og har ikke maerket til det... det er med kaempe sandsynlighed provokeret frem af graviditeten, men kunne ogsa vaere kommet ellers, da jeg har haft for hoejt stofskifte nogle aar tilbage.

Hver aften har jeg det pt som om maven er stoerre end nogensinde foer... ha ha hagrin.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har slem bækkenløsning og så har jeg smerter i forbindelse med spisning på grund af min fedmeoperation :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Smågener som kraftige ligamentssmerter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også ligamentsmerter og så døjer jeg også lidt med træthed, men det er jo virkelig SMÅproblemer, så jeg tager det med et smil.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

lændesmerter når jeg har lagt ned i længere tid... Mega træls når man vågner om natten fordi det gør ondt at vende sig :/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER