Myliona

Juli mødre - Tænker I på navne?

28 indlæg i dette emne

Vi er ved at have kogt længe på navnet til vores prinsesse...

Vi har besluttet at vælge 3 navne, og når prinsessen er født, vælger vi et af dem :)

Lige nu er navnene:

Camille - Helt klart vores favorit. Det er specielt, men almindeligt og ja - er forelsket i det navn!

Signe - Synes det er flot, og klassisk :)

Lena - Har gået i klasse med en der hed Lena, så jeg forbinder navnet med at være.. Perfekt! Derfor er det bare et utrolig flot navn synes jeg :)

Har I besluttet et eller flere navne? Og hvad er jeres overvejelser om navnene? Eller venter I med at kigge på navne til I står med jeres pus?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

vi har tænkt på laura eller lærke hvis det er en pige.. drengenavn har vi lidt svært ved da manden og jeg til sammen har 15, snart 16 nevøer og de fleste "kendte" drengenavne er optaget... men mon ik der kommer et frem hvis det sku vise sig at være en dreng.. håber de kan se kønnet til MD til marts...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja helt klart... Til en pige er Eva og Karoline pt. favoritterne, men det skifter da lidt... Drengenavne er svære, men vi er vistnok pt. åbne overfor Emil, Frederik og måske Bertram.

Synes iøvrigt at Signe er SÅ dejligt at navn, men det er allerede nuppet af en af vores niecer. Og i min bog kan jeres datter efterhånden bare kun hedde Camille :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja helt klart... Til en pige er Eva og Karoline pt. favoritterne, men det skifter da lidt... Drengenavne er svære, men vi er vistnok pt. åbne overfor Emil, Frederik og måske Bertram.

Synes iøvrigt at Signe er SÅ dejligt at navn, men det er allerede nuppet af en af vores niecer. Og i min bog kan jeres datter efterhånden bare kun hedde Camille :biglove

Jeg vil altså også sige at Camille VIRKELIG er vores favorit, og vi skal virkelig tænke "EJ hun ligner virkelig ikke en Camille".. Vi ender nok med at overraske ALLE også kalde hende noget andet haha.. Ej ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja helt klart... Til en pige er Eva og Karoline pt. favoritterne, men det skifter da lidt... Drengenavne er svære, men vi er vistnok pt. åbne overfor Emil, Frederik og måske Bertram.

Synes iøvrigt at Signe er SÅ dejligt at navn, men det er allerede nuppet af en af vores niecer. Og i min bog kan jeres datter efterhånden bare kun hedde Camille :biglove

Eva :kuller

Det navn er da bare SÅ meget dig...... Sådan som jeg "kender" dig hvert fald..... Det lyder helt rigtigt i mine ører :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså, her er vi jo lagt helt fast på navnet..... Som kan findes i fortroligt forum ;)

Hvis lillebror havde været en pige, var vi også sikre på et navn.... Men det holder jeg for mig selv, hvis nu engang der skulle dukke en pige op ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eva :kuller

Det navn er da bare SÅ meget dig...... Sådan som jeg "kender" dig hvert fald..... Det lyder helt rigtigt i mine ører :loveshower

Hehe, skægt som navne bare kan "passe" til en... Må indrømme at Eva er ved at snige sig op på en førsteplads i min bog... Jeg var ellers ret sikker på Karoline en overgang... :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe, skægt som navne bare kan "passe" til en... Må indrømme at Eva er ved at snige sig op på en førsteplads i min bog... Jeg var ellers ret sikker på Karoline en overgang... :whistling

Eva er altså også bare sødt!! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er så småt begyndt at snakke navne. Da vi ventede vores datter, lånte jeg politikkens navne bog som vi begge bladrede igemmen. Johanne var det navn vi begge havde på vores liste, samtidig var det også navnet på min mands oldemor. Så derfor var valget ikke så svært. Denne gang syntes jeg det er meget mere vanskeligt, hvorfor ved jeg ikke, måske fordi jeg også syntes det skal passe til Johanne.

Lige nu tænker vi på følgende pigenavne: Clara, Ida/Frida og Maja og følgende drengenavne: Phillip, Viktor og Carl. Har dog meget sværere ved drengenavne end pigenavne.

Jeg vil gerne give h*n et navn som ikke lige ligger på top 10.

Men vi har slet ikke sat os fast på noget, kender jo heller ikke kønnet :rolleyes

Jeg glæder mig til at se hvad I andre har tænkt på, måske kunne man blive inspireret

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror vi er landet på Villads...så det bliver Sofia, Emma og Villads :loveshower ...meennn man ved jo aldrig om man ændre mening..igen..igen... :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er vi nede på to navne det bliver endten Tilde eller Liv. Hvis det står til mig er det nok Tilde, meeen manden er endt med at få sin vilje ved de to andre. Med i opløbet var Smilla, Nynne, Carla og Merle. :loveshower

Af drenge navne havde vi julius som klart vinder, men desuden talte vi om carl.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har snakket om navnet Milo til vores bette dreng men man når nok at skifte mening en hel del gange endnu. Men jeg er helt vild med navnet .. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har et enkelt pigenavn (scanningsdamen sagde jo det var en pige :loveshower )

Nå men mit navn er Alberte. Min mand har vidst ikke nogle andre bud så pt. er det vidst det vi går efter...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

He he sad lige og læste tilbage og kan se at vi faktisk har ændret lidt siden jeg skrev, er der andre som også har ændret? :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores top to er stadigvæk Signe og Camille..

Ida er måske på listen også :loveshower

Hvad har I ændret jeres til :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige i øjeblikket er jeg ret il med nynne så nu må vi se hvad det ender med, tilde er stadig med. :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er helt vild med Tilde og Nynne :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lillepigen hedder stadig Caroline. Og basta bum!

Caroline Mathilde, rent faktisk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lillepigen hedder stadig Caroline. Og basta bum!

Caroline Mathilde, rent faktisk

:loveshower Det er bare så fint...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:7himmelNu er manden endelig færdig med at spille kostbar, så nu er det besluttet at den lille prinsesse skal hedde:

Alberte :7himmel

(altså selvfølgelig hvis hun ligner osv. osv.)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er helt sikre på, at hun skal hedde Sophia, men vi er også MEGET varme på Ida-Sophia :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er helt sikre på, at hun skal hedde Sophia, men vi er også MEGET varme på Ida-Sophia :)

Synes det er et fint navn :loveshower

Er helt vild med dobbeltnavne, men det er kæresten ikke <_<

Har selv foreslået Ida og er også ret forelsket i det, men kæresten er lidt lunken.. Sophia var faktisk i top 3 i starten, men så nuppede min kærestes fætter det til deres lille pige :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes det er et fint navn :loveshower

Er helt vild med dobbeltnavne, men det er kæresten ikke <_<

Har selv foreslået Ida og er også ret forelsket i det, men kæresten er lidt lunken.. Sophia var faktisk i top 3 i starten, men så nuppede min kærestes fætter det til deres lille pige :7himmel

Arh, det var strengt :)

Synes også rigtig godt om Ida i sig selv, er simpelthen bare SÅ vild med Sophia, så det vil jeg ikke undvære :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er lige på besøg fra juni, men jeg ender nok os med at føde i juli, så jeg læser lige så meget med her. Vi har to pigenavne og to drengenavne klar, og så beslutter vi os når den kommer. Pigenavne: Sara eller Christine. Drengenavne : Isak eller Alexander.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan slet ikke finde ud af det <_<

Vil gerne have det passer til Victoria.

Kan godt lide Isabella, men ved ikke om de så bliver for kongelige?

Ellers er vi vilde med Emilia...

Men passer det til Victoria?

Mon ikke vi tager en beslutning når vi ser hende :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER