tusnelda

IVF og halvgammel mor søger solstrålehistorier;-)

3,874 indlæg i dette emne

tak for støtten alle i dejlige kvinder  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

tak for støtten alle i dejlige kvinder  :)

Vi må jo støtte hinanden i alle disse op og nedture vi har hver især <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi må jo støtte hinanden i alle disse op og nedture vi har hver især <3

det er det vidunderlige ved dette forum  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det er det vidunderlige ved dette forum  :)

Enig...det er få, der aner hvad vi går igennem. Så back-up kor er bare så sindssygt vigtigt... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:loveshower hurra for Babyklar :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå kære medkvinder som forventet er bp negativ og nu tager vi lige en pause og ser på ny behandling til næste år.. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå kære medkvinder som forventet er bp negativ og nu tager vi lige en pause og ser på ny behandling til næste år.. 

 

Puha, øv altså :( :( :( Håber du så i stedet kan nyde et par mdrs. frihed uden hormoner mv. :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, øv altså :( :( :( Håber du så i stedet kan nyde et par mdrs. frihed uden hormoner mv. :kram

ja det vil jeg gøre, og så vil jeg holde øje med dig og Stine når i starter op igen.. ellers tror jeg jeg holder lidt pause med BK. i weekenden vil kæresten og jeg tale om andre løsninger såsom sæddonor, det har vi har oppe før men det er stadig sårbart for ham. Men jeg synes det begynder at blive relevant nu, er træt af at leve dette parallel liv og hverken har energi til at gå helhjertet ind i noget som helst andet end behandling. Jeg har også fået tilbudt diplom udd. af min chef som er vildt fedt men min energi ligger bare et andet sted ..  :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå kære medkvinder som forventet er bp negativ og nu tager vi lige en pause og ser på ny behandling til næste år..

Det er jeg godt nok ked af for jer. Jeg håber du kan få slappet af uden hormoner i kroppen og starte med fornyet energi i det nye år!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja det vil jeg gøre, og så vil jeg holde øje med dig og Stine når i starter op igen.. ellers tror jeg jeg holder lidt pause med BK. i weekenden vil kæresten og jeg tale om andre løsninger såsom sæddonor, det har vi har oppe før men det er stadig sårbart for ham. Men jeg synes det begynder at blive relevant nu, er træt af at leve dette parallel liv og hverken har energi til at gå helhjertet ind i noget som helst andet end behandling. Jeg har også fået tilbudt diplom udd. af min chef som er vildt fedt men min energi ligger bare et andet sted .. :kiss

Jeg kan godt forstå dig, ligge en alternativ plan og så tage den derfra. Jeg håber din mand kan se anderledes på det. Det lyder ellers fedt med uddannelse. Måske der er overskud til det når du ved hvad der skal ske med projekt baby.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja det vil jeg gøre, og så vil jeg holde øje med dig og Stine når i starter op igen.. ellers tror jeg jeg holder lidt pause med BK. i weekenden vil kæresten og jeg tale om andre løsninger såsom sæddonor, det har vi har oppe før men det er stadig sårbart for ham. Men jeg synes det begynder at blive relevant nu, er træt af at leve dette parallel liv og hverken har energi til at gå helhjertet ind i noget som helst andet end behandling. Jeg har også fået tilbudt diplom udd. af min chef som er vildt fedt men min energi ligger bare et andet sted ..  :kiss

 

Det lyder rigtigt fornuftigt med BK pause, når I alligevel skal holde pause. Man kan godt blive helt skør af at fokusere på graviditet hele tiden. Og god idé med diskussion af andre løsninger, inkl. sæddonor. Det er utroligt, som jeg kan mærke, at mine egne grænser hele tiden flyttes i dette projekt. I starten synes jeg IUI var et meget stort skridt, og nu kan jeg ikke vente med at komme i gang med IVF/ICSI. Jeg kan godt forstå, at tanken om donor kan være skræmmende, men når ønsket om et barn er så stort, så bliver man efterhånden villig til at gå langt.

Også meget spændende med diplom uddannelse! Håber du kan finde energi til at sige ja, hvis du har lyst til det. :kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jeg ked af at høre... Håber en pause giver fornyet energi og I venter stærkt tilbage i 2015. Det bliver jeres år! :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan godt forstå dig, ligge en alternativ plan og så tage den derfra. Jeg håber din mand kan se anderledes på det. Det lyder ellers fedt med uddannelse. Måske der er overskud til det når du ved hvad der skal ske med projekt baby.

ja jeg håber også at han kan se at planbaby er vigtigere end genetik  :) er du okay med babybløb ?

 

Det lyder rigtigt fornuftigt med BK pause, når I alligevel skal holde pause. Man kan godt blive helt skør af at fokusere på graviditet hele tiden. Og god idé med diskussion af andre løsninger, inkl. sæddonor. Det er utroligt, som jeg kan mærke, at mine egne grænser hele tiden flyttes i dette projekt. I starten synes jeg IUI var et meget stort skridt, og nu kan jeg ikke vente med at komme i gang med IVF/ICSI. Jeg kan godt forstå, at tanken om donor kan være skræmmende, men når ønsket om et barn er så stort, så bliver man efterhånden villig til at gå langt.

Også meget spændende med diplom uddannelse! Håber du kan finde energi til at sige ja, hvis du har lyst til det. :kram2 :kram2

fuldstændig skør ja det der med grænser, man lærer virkelig noget om sig selv i dette show  :blink  :D helt klart at jeg skal igang med udd. jeg skal også videre i min karriere, fed chance  :)

 

Det er jeg ked af at høre... Håber en pause giver fornyet energi og I venter stærkt tilbage i 2015. Det bliver jeres år! :kiss

tusinde tak og det tror jeg helt bestemt på, lad det blive året for os alle der stadig hænger i fertillitetshåndbremsen  :D  :D

 

 

tak alle for jeres skønne ord og støtte, jeg holder øje med jer og ønsker jer al held og lykke  :kiss  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja jeg håber også at han kan se at planbaby er vigtigere end genetik :) er du okay med babybløb ?

fuldstændig skør ja det der med grænser, man lærer virkelig noget om sig selv i dette show :blink :D helt klart at jeg skal igang med udd. jeg skal også videre i min karriere, fed chance :)

tusinde tak og det tror jeg helt bestemt på, lad det blive året for os alle der stadig hænger i fertillitetshåndbremsen :D :D

tak alle for jeres skønne ord og støtte, jeg holder øje med jer og ønsker jer al held og lykke :kiss :loveshower

Ja jeg er ok med babybløb tror jeg da. Er smadder træt og kaster en del op, så tror den stadig er i live. Skal scannes næste lørdag det glæder jeg mig til.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg er ok med babybløb tror jeg da. Er smadder træt og kaster en del op, så tror den stadig er i live. Skal scannes næste lørdag det glæder jeg mig til.

aj hvor bliver det spændende, håber lige du smider nogle ord om scanning  :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå kære medkvinder som forventet er bp negativ og nu tager vi lige en pause og ser på ny behandling til næste år..

Øv det er jeg virkelig ked af at høre :(

Forstår fuldt ud, at du har brug for en pause fra det hele. Det er meget ens krop går igennem, og det tager også meget hårdt på en psykisk. Men håber for jer at 2015 bliver et skønt år, og at i finder en masse ny energi, så i kan starte projekt baby igen, når i lige har fundet jer selv <3

Sender dig/jer en masse varme tanker

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

aj hvor bliver det spændende, håber lige du smider nogle ord om scanning :kiss

Det skal jeg nok. Kaster pt så meget op at jeg tisser i bukserne på samme tid. Så den har bare at være i live. Puha.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det skal jeg nok. Kaster pt så meget op at jeg tisser i bukserne på samme tid. Så den har bare at være i live. Puha.

det er en fed tid hva  :blink  :blink  :D  :D og det har bare en rigtig artig unge der kommer med den behandling af mor  :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det er en fed tid hva  :blink  :blink  :D  :D og det har bare en rigtig artig unge der kommer med den behandling af mor  :D

Griner. Ja for søren.

Det skal jeg nok. Kaster pt så meget op at jeg tisser i bukserne på samme tid. Så den har bare at være i live. Puha.

Åh stakkels dig....griner.

Kan lige se det for mig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har besluttet først at gå i gang med behandling i december. Har stadig travlt på job her i start november, og kan ikke rigtig gå fra job til alle behandlingstiderne. Så endnu en 'frimåned'

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Griner. Ja for søren.

Åh stakkels dig....griner.

Kan lige se det for mig.

Den har hvertfald bare at sove igennem fra Day One! Det er lidt frygteligt men lovede mig selv ikke at klage over gener. Jeg er jo ret heldig at være nået hertil. Men øv altså nye bukser på job er så svært at forklare.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har besluttet først at gå i gang med behandling i december. Har stadig travlt på job her i start november, og kan ikke rigtig gå fra job til alle behandlingstiderne. Så endnu en 'frimåned'

December er også en god mdr at lave baby i. Vi snakkede forleden i venne gruppen om at alle måtte have haft givet den gas hen over julen og nytåret med alle de efterårs børn vi har. Ikke en eneste på tværs af seks børn var udenfor.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har besluttet først at gå i gang med behandling i december. Har stadig travlt på job her i start november, og kan ikke rigtig gå fra job til alle behandlingstiderne. Så endnu en 'frimåned'

det lyder da fint med lidt fri for alle de spændinger og medicin, jeg melder mig til igen til januar og så har vi besluttet at bruge sæddonor hvis vi så kan nøjes med insiminationer 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hepper på december! Det vil jo også være en fantastisk julegave

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det lyder da fint med lidt fri for alle de spændinger og medicin, jeg melder mig til igen til januar og så har vi besluttet at bruge sæddonor hvis vi så kan nøjes med insiminationer

Det var dejligt han gik med på den.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER