jsc

Så må jeg til det..

7 indlæg i dette emne

Jeg har slet ikke været herinde hele ugen - for jeg har ikke turde sætte ord på det, der var ved at ske. Jeg vil spare jer for detaljerne, da I jo er et helt andet sted lige nu, men efter en uge med pletblødninger og op og ned ture, håb og fortvivlelse, aborterede jeg igår. Det var smertefuldt og ikke en oplevelse jeg ville ønske for selv min værste fjende...

Der er dog kommet en god ting ud af det. Jeg var til scanning på gynækologisk afdeling i dag, hvor de tjekkede om alt var udstødt igår, og her fandt de formodentlig forklaringen. Jeg har en lille, rund muskelknude i min livmoder og når den sidder som den gør, virker den næsten som en spiral, sagde lægen. Den er et fremmedlegeme, som forhindrer fostret i at sætte sig ordentligt fast / vokse som det skal. Den kan fjernes relativt simpelt, med en kikkert operation og hun var overbevidst om, at jeg vil have bedre held derefter. Jeg er et eller andet sted bare så lettet over, at der rent faktisk er en forklaring. På vej til vagtlægen igår, hvor min søde mand prøvede at trøste mig med, at så måtte vi jo bare prøve igen, gravid kunne jeg jo i hvert fald blive, havde jeg det sådan, at det havde jeg bare slet ikke lyst til at forsøge mig med igen...

Jeg håber, at I alle får en dejlg graviditet og nogle dejlige børn - og jeg kan nok ikke lade være med at følge lidt med... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
bearhug.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor synd for dig :-( det er bare ikke lige det man går og ønsker.

Jeg forstår dig udemærket i dine tanker omkring en ny graviditet. Alligevel bliver man på et tidspunkt selv klar til det, men der kan gå noget tid. Jeg har selv aborterer 3 gange og venter nu alligevel vores barn nummer 3 :-)

Når du er klar til det håber jeg at du hurtigt bliver gravid med en skøn baby. Held og lykke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg syntes faktisk ikke det er synd for når du har den der muskeltingest så ville det jo aldrig lykkes alligevel. Selve situationen med dette tabt er selvføldig noget der skal arbejdes med den skuffelse.

Men prøv at tænk på alle de skønne unger i kan få når fostret kan sætte sig fast :loveshower

Held og lykke med operationen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, sikke en omgang.. Du skal nok blive klar til en ny graviditet igen, men der er mange ting der skal bearbejdes først..

Hvor må det alligevel være en lille lettelse at der var en "grund" selvom abort altid føles meningsløst..

Jeg håber du snart er klar igen :) for det skal nok lykkes for jer, også selvom det hele måske virker håbløst lige nu..

Og selvom vi andre måske er et andet "sted" så tror jeg vi er mange der forstår dine følelser - for vi er flere der har oplevet det..

Jeg sender dig mange kærlige tanker og kram :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

kæmpe kram herfra!! sikke en træls nyhed ;( håber der hurtigt er "bid" efter en forhåbentlig snart operation....

hilsen sara

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak allesammen - jeg håber virkelig også snart jeg får en tid til undersøgelse, så jeg kan komme videre. Det viser sig at det åbenbart er arveligt og både min mormor og min moster har døjet med det samme - min mormor fik dog 5 børn alligevel - og min moster 2 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER