Tina80

Ligge på maven!

9 indlæg i dette emne

Øv av kan slet ikke ligge på maven uden det føles som om jeg har et kæmpe blåt mærke. Og er min blærer bare lidt fyldt med urin, så er den så øm.

Har I Andre det også sådan?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er lige på besøg fra marts. Det burde du, det ikk normalt mavsen er øm når d ikk er længere henne.. Det ihvertfald hvad jeg fik besked på da jeg spurgte...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også altid først haft problemer med at ligge på maven fra uge 20

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tina, jeg havde det oemmeste underliv de foerste uger, puuuuhhhhhh, kunne slet ikke klare tanken om at ligge paa maven...Det aftog saa efterhaanden, vist omkring uge 8+, men jeg ligger jo af gode grunde stadig ikke paa mavenlaugh.gif

Ved ikke, synes de siger saa meget om maa ikke have ondt der og der. F.,eks. maatte jeg ikke have ondt i laenden, men det havde jeg jo altsa... Foeler du selv intuitivt at noget er galt, saa kontakt laegen - maaske blaerebetaendelse, men det kan jo ogsaa "bare" vaere din livmoder, som vaerker, taenker jeg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men vis livmoderen vokser så ville d ha ligament smerter...og de sidder jo i siden...men ja selvf skal d følge din egen sunde fornuft...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan havde jeg det (Dog længere henne) og det var blærebetændelse.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er faktisk ikke bliver klogere, for da jeg var på sygehuset den 7/2 pga blodprop i benet blev jeg også trykket på maven og det gjorde pænt ondt alle steder. Det bekymrede lægen lidt, for hun havde tidligere i mange år på gyn. afd. Og det var ikke normalt det gjorde ondt.

Hun ringede til gyn. afd. Men de ville ikke scanne mug når jeg ikke var længere hende (5+5)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg altid haft staerke mens-smerter, saa undrede mig ikke over at mit underliv var oemt og laenden gjorde ondt.

Men altsaa, selve livmoderen er ikke ligamenterne. Ligamenter er de "traade", om man vil, der holder fast i livmoderen og som i loebet af graviditeten loesnes og straekker sig. Ja, de maerkes i ude i siden under graviditeten. Livmoderen kan vel meget vel have en reaktion paa at et aeg saetter sig fast i den og den kommer vel ogsaa paa arbejde? For mig er det i hvert fald logisk nok...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men livmoderen skal ikk gøre ondt når den ikk er større...men håber alt det bedste for dig og nej det sikkert ingenting ville bare lige prøve at hjælpe. Held og lykke med jeres guldklumper ;).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER