fuglemor

Vand i benene

4 indlæg i dette emne

Hejsa vil lige hører om andre er begyndt at få vand i benene og om ngen af jer bruger støttestrømper? Jeg har ikke ved de to andre haft brug for det, har haft rigtig meget vandi benene til sidst. Men den her gang har jeg en underlig uro i specielt det ene ben. Er der nogen dr ved hvor man kan købe dem? :help

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Aj, det er synd for dig, at du skal doeje med det.... icon_hug.gifmon ikke de kan koebes paa apoteket?

Jeg havde lidt af det i Thailand, nok varmen, for lidt salt og flyturene... Gik rundt i poolen i en times tid af gangen og laeste, hvilket hjalp. Man kan ogsaa gaa i sit badekar, hvis man har saadan et og det kan man noejes med et par gange eller 3 om ugen. Saa er det god at ligge med benene over hjertehoejde, evt. op ad en vaeg, ligesom man med fordel kan lave den oevelse, hvor man ligger paa ryggen med boejede ben og loefter bagdelen. Det tager trykket fra livmoderen og letter blodomloebet i benene. Roter ogsaa med dine foedder i hver retning, straek og boej, ja, bevaegelse i det hele taget er godt.

good20luck.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Huff, det er ikke sjov :(

Drikke MASSER af vand, vand fordriver vand... Og tænk dig om når du spiser, ikke for meget salt, det samler vandet op, og spis sundt.

Jeg mærkede det liiidt i mine ben efter en lang dag i skole her for nogle dage siden, så jeg trapper op træningen og den sunde livsstil her hjemme, for det skal jeg ikke have...

Støttestrømpe tror jeg kan købes på matas, bandasister (hvordan det nu staves;) Oog apotek måske..?

held og lykke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ØV :(

Jeg har vand i benene, men bruger alligevel de lange støttestrømper til op på lårene, da jeg ellers får blå ben :( . Har lige været afsted efter nye hos bandagisten. De er dyre, men det hele værd, hvis jeg slipper for at få flere blodsprængninger. Glæder mig over at jeg ikke skal have dem på hen over hele sommeren denne gang :)

Håber at du finder nogen og at de hjælper dig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER