Piphans

Pludselig kvalme i uge 11??

7 indlæg i dette emne

Tror det er helt normalt :) :kiss

Udover det, så behøver de graviditetssystemer man får, ikke altid være graviditetsrelateret, så pas på du ikke er ved at blive syg..

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skulle lige til at skrive, at netop kunne være noget sygdom der er i luften- der er noget omgangssyge i omløb med opkast og tynd mave. Så det kunne måske været sådan noget?! :unsure

Det er helt normalt at graviditetssymptomer kommet og går :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror det er helt normalt :) :kiss Udover det, så behøver de graviditetssystemer man får, ikke altid være graviditetsrelateret, så pas på du ikke er ved at blive syg.. :kram

Jeg skulle lige til at skrive, at netop kunne være noget sygdom der er i luften- der er noget omgangssyge i omløb med opkast og tynd mave. Så det kunne måske været sådan noget?! :unsure Det er helt normalt at graviditetssymptomer kommet og går :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tja jeg synes det meget normalt.. jeg havde let kvalme i starten af graviditeten, mellem uge 15-20 var den væk, men nu har jeg kraftig kvalme igen.. så det kan altså komme og gå .. desværre :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ligger på 3 dag med sådan en omgangssyge. Jeg kaster mest op, og det har været frygteligt! Maven er helt tom, plukkeveer uden stop, og baby der er mega aktiv.

Ud over det var jeg meget ramt af kvalme indtil uge 22-23, og i nogle perioder var der næsten ingen kvalme, hvorefter det kom retur på fuld styrke.

God bedring, håber du snart er klar igen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tja jeg synes det meget normalt.. jeg havde let kvalme i starten af graviditeten, mellem uge 15-20 var den væk, men nu har jeg kraftig kvalme igen.. så det kan altså komme og gå .. desværre :(

Jeg ligger på 3 dag med sådan en omgangssyge. Jeg kaster mest op, og det har været frygteligt! Maven er helt tom, plukkeveer uden stop, og baby der er mega aktiv.Ud over det var jeg meget ramt af kvalme indtil uge 22-23, og i nogle perioder var der næsten ingen kvalme, hvorefter det kom retur på fuld styrke. God bedring, håber du snart er klar igen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER