SaraLK

nu bliver jeg da helt nervøs

14 indlæg i dette emne

hej Piger!

sidder her i min pause og surfer lidt rund på BK og havner så i en tråd i August-gruppen, hvor der er en der nævner at hun før har testet positiv med en "valmed"-test UDEN at være gravid!!

jeg testede positiv 2 dage i træk med "valmed"tests.... har næsten ingen symptomer på graviditet dog ligamentsmerter i uge 5 og en snert af kvalme i morges!

skal jeg være nervøs?

da jeg var ved lægen mht. min allergimedicin, testede han mig ikke, da han mente at en positiv test kun kan være positiv når man er gravid ;S

vinterkram, Sara

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

hej Piger!

sidder her i min pause og surfer lidt rund på BK og havner så i en tråd i August-gruppen, hvor der er en der nævner at hun før har testet positiv med en "valmed"-test UDEN at være gravid!!

jeg testede positiv 2 dage i træk med "valmed"tests.... har næsten ingen symptomer på graviditet dog ligamentsmerter i uge 5 og en snert af kvalme i morges!

skal jeg være nervøs?

da jeg var ved lægen mht. min allergimedicin, testede han mig ikke, da han mente at en positiv test kun kan være positiv når man er gravid ;S

vinterkram, Sara

Når du er gået så meget over tid ville jeg ikke være bekymret :) Men ellers, så brug lige 50-100 kr på en anden type test, også er du jo slet ikke i tvivl :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

har en travl dag i dag foran mig med møder, så kan ikke nå i byen i dag, så tænkte at det kunne være rart med lidt hurtigt svar! :)

skal da helt sikkert ha købt en anden slags test så snart det kan lade sig gøre! vil bare være sikker!!! (som man nu kan være 6+6)

skal til første graviditetsundersøgelse den 10. feb. men så længe kan jeg altså ikke vente....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

foreløbigt tusind tak for svar ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror ikke du har noget at være bekymret for. Da jeg testede falsk positiv var teststregen meget svag, så hvis din har været fint positiv ville jeg ikke bekymr mig :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hej Piger!

sidder her i min pause og surfer lidt rund på BK og havner så i en tråd i August-gruppen, hvor der er en der nævner at hun før har testet positiv med en "valmed"-test UDEN at være gravid!!

jeg testede positiv 2 dage i træk med "valmed"tests.... har næsten ingen symptomer på graviditet dog ligamentsmerter i uge 5 og en snert af kvalme i morges!

skal jeg være nervøs?

da jeg var ved lægen mht. min allergimedicin, testede han mig ikke, da han mente at en positiv test kun kan være positiv når man er gravid ;S

vinterkram, Sara

Altså jeg har de tre gange jeg har været gravid, testet positiv med valmed og det har passet.. Men køb da en anden for at være helt sikker wink.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

den første test var meget svag, men med morgenurinen dagen efter, var den ret så tydelig.... jeg prøver at mane min nervøsitet i gulvet og tro på at de har vist korrekt.

men jeg tester i morgen for en sikkerheds skyld ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde heller ikke mange symptomer første gang, så forhåbentlig er alt som det skal være.

Hvis jeg var dig ville jeg lynhurtigt bestille et par teste hos billigeteste.dk så kommer de med posten i morgen og du står snart med en hel stak positive test :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde heller ikke mange symptomer første gang, så forhåbentlig er alt som det skal være.

Hvis jeg var dig ville jeg lynhurtigt bestille et par teste hos billigeteste.dk så kommer de med posten i morgen og du står snart med en hel stak positive test :-)

tror vist bare jeg skal drøne ned i byen, så snart jeg kan!!! og så køber jeg et par stykker, og self. er de positive! det SKAL de være ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sara-LE jeg har prøvet mange falske positive test fra valmed - og du er ikke i tvivl når de er "rigtige" en falsk test bliver først positiv efter 5 min - den vil være utydelig - og man har lyst til at skille den ad bare for at se stregen bedre, og den bliver ikke kraftigere de næste dage, tværtimod kommer en kraftig mens.. Men selvom jeg har prøvet det nogle gange, så stoler jeg stadig på testen tog den også denne gang - en god huskeregel er : kan du se stregen i strakt arm - så et du gravid. Og kommet stregen indenfor aflæsningsriden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sara-LE jeg har prøvet mange falske positive test fra valmed - og du er ikke i tvivl når de er "rigtige" en falsk test bliver først positiv efter 5 min - den vil være utydelig - og man har lyst til at skille den ad bare for at se stregen bedre, og den bliver ikke kraftigere de næste dage, tværtimod kommer en kraftig mens.. Men selvom jeg har prøvet det nogle gange, så stoler jeg stadig på testen tog den også denne gang - en god huskeregel er : kan du se stregen i strakt arm - så et du gravid. Og kommet stregen indenfor aflæsningsriden så er du gravid.. Så stol på dig selv - su ska have baby..

Graviditetstest idag er så følsomme, at de kan opfange bio graviditet ( befrugtet æg som ikke sætter sig fast ) derfor bliver testen meget meget svag og gælder ikke.. Men kan du se den i strakt arm = baby.. Husk opdatere os

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg fik endnu en travl dag, og kom ikke til byen, men er IKKE i tvivl længere....

der er noget i mavsen! ;) har halsbrand i stor stil i dag, kæmpe oppustet mave og en snert af kvalme!! ;)

så jeg er ret sikker! det har bare stået så stille i en uge nu (indtil i går aftes) men nu er der masser af symptomer igen... ;)

og så bliver man da nervøs når man pludselig læser sådan om de teste!!!

men jeg tror jeg dropper en test og venter til fredag i næste uge, hvor jeg alligevel skal til 1. graviditetsundersøgelse! glæder mig, selvom jeg hader GU.

(for der må han da kunne "forsikre" mig i om der er noget eller ej!)

go weekend til jer ;) og tusind tak for alle jeres positive svar.... der kommer sikkert flere i løbet af graviditeten :D

hilsen Sara

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej besøger lige fra marts gruppen. Jeg har 5 graviditets tests dom var vage med to streger. Og fik afvide at det Intet betød selvom jeg også var lidt mistroisk. Men nu er prinsessen altså 2200g i maven og måsler rundt. Så slap d bare af i det... Alt held og lykke med den lille ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej besøger lige fra marts gruppen. Jeg har 5 graviditets tests dom var vage med to streger. Og fik afvide at det Intet betød selvom jeg også var lidt mistroisk. Men nu er prinsessen altså 2200g i maven og måsler rundt. Så slap d bare af i det... Alt held og lykke med den lille ;)

tusind tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER