shirley

Endelig tog han på

7 indlæg i dette emne

Så har sundhedsplejersken været her for at veje og måle lillemanden..

Endelig er han begyndt at vokse og tage på.. Og også lige i den grad :) Han har taget 450 gram på, på en uge så han er kommet efter sit vægttab og det er dejligt.. Han får jo både MM og MME da jeg ikke kan mætte ham ordenligt bare på min mælk.

Nu er han 24 dage gammel og vejer 3450 gram og er 54 cm lang... Min skønne lille mus.. :biglove

Desuden så tror jeg at jeg er meget heldig og har et roligt barn der bare lægger sig til at sove af sig selv når han bliver puttet i liften :)Det kan man næsten ikke klage over ;)

2wm1aaw.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ej hvor dejligt han har taget på... Så kan i slappe af igen...

Og hold da op et rigtig godt billed af den lille... Man bliver jo helt forelsket... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det dejligt. Havde samme problem med lille Viktor, men igår da sundhedsplejersken var her havde han taget 400 g på, på en uge... Så blev mor her sgu stolt og glad!!!

- Og hvor er det et dejligt billede, det ligner en skøn baby der trives! :loveshower

Kram herfra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er han smuk :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er han skøn! :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super dejligt at han tager på, så der I kan få ro på og ikke være bekymret over det :glad Kender det selv med min Johan, som endte med at blive en lille bitte dreng på 2,5 kg...

Og hvor ser han bare SÅ skøn ud på det billede! :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih et fantastisk billede, hvor er han bare lækker... og dejligt at høre at han endelig tager på, lyder til at i fandt en god løsning på problemet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER