fynboen

muren i maven...

19 indlæg i dette emne

Jeg vågnede kl. 05.00 i morges og havde en rigtig mærkelig muren i maven...Er også begyndt at få lidt små ondt i lændet.. Jeg kan ikke rigtig finde ud af om det er veer eller om det er bare er mig som bilder mig selv noget ind...

Er godt nok spændt på og se om det udvikler sig eller hvordan...Kunne være helt fantastisk hvis jeg går i fødsel... :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det lyder spændende.. Ved at min tantes fødsel startede sådan :goodluck

:bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder spændende.. Ved at min tantes fødsel startede sådan :goodluck

:bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd

Jeg har ogå hørt om flere det er startet sådan... Så er godt nok også lidt spændt... For muren det kommer og går sådan ligesom det nu synes... Jeg håber virkelig det er gode tegn...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lyder spændende.. Men jeg har nu haft mens agtige smerter on and off i flere dage.. Og tror da helt sikkert et godt tegn men om det betyder fødsel om 1 eller 10 dage er jo ikke til at spå om..

Håber for dig at det er optakt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spændende :goodluck håber det udvikler sig til veer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Uh hvor spændende!!! :loveshower Sådan startede det for min mor ;) Jeg var vist ude ca. 12 timer efter at den der murren begyndte ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Iiihhh hvor spændende :-)))) Hepper på en snarlig fødsel :-))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for opbakningen, men den muren er desværre gået i sig selv igen.. Min kæreste han mener helt bestemt jeg føder på dagen, så det må vi jo se om han får ret... Skulle slet ikke undre mig...

Men nu må vi jo se...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for opbakningen, men den muren er desværre gået i sig selv igen.. Min kæreste han mener helt bestemt jeg føder på dagen, så det må vi jo se om han får ret... Skulle slet ikke undre mig...

Men nu må vi jo se...

Hi hi var lige ved at tro at der var gang i den, siden der gik så lang tid før du svarede igen ;)

Jeg går ind for køkultur hi hi

Meeen her er der sq ikke optræk til noget. Men skal love for at jeg drømte om babyer og amning i nat, hovedet er på overarbejde. Og kan også mærke på min mand at han har sværere ved at koncentrere sig om skolen i disse dage. Han har endda taget en fridag i morgen så han kan tage med til jordemoder og så vi kan følges til kbh.

Han tør ikke sætte mig på et tog alene hvis der nu skulle ske noget hi hi

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hi hi var lige ved at tro at der var gang i den, siden der gik så lang tid før du svarede igen ;)

Jeg går ind for køkultur hi hi

Meeen her er der sq ikke optræk til noget. Men skal love for at jeg drømte om babyer og amning i nat, hovedet er på overarbejde. Og kan også mærke på min mand at han har sværere ved at koncentrere sig om skolen i disse dage. Han har endda taget en fridag i morgen så han kan tage med til jordemoder og så vi kan følges til kbh.

Han tør ikke sætte mig på et tog alene hvis der nu skulle ske noget hi hi

Hehe...Jeg kan godt forstå du går ind for køkultur... :) og er da helt enig med dig... Jeg synes bare vi skal blive enige om at vi føder i morgen inden vi tager til jordemoder... Skal nemlig også afsted i morgen... :)

Jeg kan også godt nærke at familien er ved at være utålmodige... Min mor spurgte også i går om der slet ikke var optræk til noget... :) så håber ikke de begynder at skrive hver dag frem til jeg føder... :)

Men jeg håber vi føder en af de nærmeste dage...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe...Jeg kan godt forstå du går ind for køkultur... :) og er da helt enig med dig... Jeg synes bare vi skal blive enige om at vi føder i morgen inden vi tager til jordemoder... Skal nemlig også afsted i morgen... :)

Jeg kan også godt nærke at familien er ved at være utålmodige... Min mor spurgte også i går om der slet ikke var optræk til noget... :) så håber ikke de begynder at skrive hver dag frem til jeg føder... :)

Men jeg håber vi føder en af de nærmeste dage...

Ja også mig, nu må det snart være vores tur :loveshower

Synes generelt at familien og tætte venner er flinke til at holde igen med spørgsmål. Ja de er næsten for flinke, folk tør næsten ikke skrive i disse dage ha ha. Det er mere venner længere ude der skriver sms'er som "Har du født"... Dumme spørgsmål besvares med dumme svar, så har skrevet flere "Gud jo det har jeg da, der er bare sket så meget andet også i disse dage så har helt glemt at nævne det :whistling "...

Men det er lidt sjovt disse dage at se folks ansigtsudtryk når de til træning spørger om det ikke er oppe over, får mange sjove blik og folk der drejer nakken af led hi hi.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes bare i begge skal få løsnet lidt hinder til jordemoder imorgen så vi kan se de små trolde snart :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja også mig, nu må det snart være vores tur :loveshower

Synes generelt at familien og tætte venner er flinke til at holde igen med spørgsmål. Ja de er næsten for flinke, folk tør næsten ikke skrive i disse dage ha ha. Det er mere venner længere ude der skriver sms'er som "Har du født"... Dumme spørgsmål besvares med dumme svar, så har skrevet flere "Gud jo det har jeg da, der er bare sket så meget andet også i disse dage så har helt glemt at nævne det :whistling "...

Men det er lidt sjovt disse dage at se folks ansigtsudtryk når de til træning spørger om det ikke er oppe over, får mange sjove blik og folk der drejer nakken af led hi hi.

Hehe...Så kan de nemlig lære det... :) jeg vat også nede og handle den anden dag, der var der også en som spurgte om jeg ikke avr kommet af med maven endnu... Jo jo, jeg har bare ladet barnet ligge derhjemme... :)

Nogen folk taler virkelig før de tænker.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes bare i begge skal få løsnet lidt hinder til jordemoder imorgen så vi kan se de små trolde snart :)

Hehe... i venter vidst lige så meget i spænding som vi gør... :) Men det blvier så dejligt at få junior i armene og på brystet... :loveshower

Ej det glæder jeg mig virkelig til...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hi hi tvivler på at min jordemoder vil lave en hindeløsning så tidligt.. Synes jeg har hørt at de venter til man er en uge over tid..

Er endnu ikke bekymret for om det går igang af sig selv, er jeg ret sikker på at det gør.. Spørgsmålet er bare hvornår :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg fik en hindeløsning 11 dage før termin og fødte dagen efter.. 10 dage fær termin men jeg har også født før så det er nemmere.. Er det første gang man er gravid så gør de det ikke før efter termin.. Min svigerinde fik gjort det et par dage efter termin som førstegangsfødende og hun fødte om natten.. Nogle gange virker det.. Andre gange ikke men hvis man er rigtig ked af at være gravid så plejer jordemoderen at være til at tale med :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik en hindeløsning 11 dage før termin og fødte dagen efter.. 10 dage fær termin men jeg har også født før så det er nemmere.. Er det første gang man er gravid så gør de det ikke før efter termin.. Min svigerinde fik gjort det et par dage efter termin som førstegangsfødende og hun fødte om natten.. Nogle gange virker det.. Andre gange ikke men hvis man er rigtig ked af at være gravid så plejer jordemoderen at være til at tale med :)

Jeg tror nu heller ikke lige min jordemoder går med til det... Nu er det godt nok ikke den jordemoder jeg plejer at have, men tror nu alligevel ikke på det...

Men er da spændt på hvad hun siger i morgen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER