Nitzen1987

Hvor sover jeres små poder til middag henne?

12 indlæg i dette emne

Hvor sover jeres små poder henne i løbet af dagen? Vi er nogle af dem der ikke har en have med skygge vi kan gøre brug af og en altan der vender direkte mod solsiden... Så jeg er begyndt at overveje, hvor det vil være optimalt at putte vores lille spire henne, når den skal sove i løbet af dagen i tilfælde af, at vi ikke har fundet noget andet at bo i inden :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vores kommer til at sove indenfor nu her det første stykke tid..Men ellers kommer hun til at sove i barnevognen udenfor... Vi har en carport som hun kan komme ind og stå i..

Men har i slet ikke ngoen steder junior kan stå i skygge eller...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

om natten bliver det i soveværelset eller eget værelse afhængigt af, hvad trolden er vant til og trives bedst med.

Nu ved vi jo ikke hvad alder trolden har, når den ankommer til os. Men hvis den kan og vil, så regner jeg med at barnevognen, som vi har fået bliver et valgt og så ude på terrassen, ellers bliver det i soveværelset eller egen værelse, hvor middagshvilet vil blive indtaget

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan du ikke sætte en parasol op på altanen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

August sov alt det han kunne udenfor, Astrid har sovet alle hendes lure indenfor.

Så må du have din bebs indenfor, tror heller ikke de tager skade af at sove indenfor :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores kommer til at sove indenfor nu her det første stykke tid..Men ellers kommer hun til at sove i barnevognen udenfor... Vi har en carport som hun kan komme ind og stå i..

Men har i slet ikke ngoen steder junior kan stå i skygge eller...

Ikke medmindre, at vi stiller barnevognen nede foran vores lejlighedskompleks, vi bor på 1. sal i en ejendom, der ligger ud til en lille blind vej med andre boligkomplekser på, så det er ikke fordi der er voldsomt meget trafik der, men ved ikke om jeg vil have det godt med at vores spire skal sove der :unsure vi har selvfølgelig babyalarm, men alligevel... Vi er boligsøgende efter noget andet og større end det vi bor i, men vi tør ikke satse på, at vi har fundet det rette, inden den lille kommer, så vi er eige om, at vi til nøds kan blive boende her de første 3 måneder, men vi håber selvfølgelig at vi har noget andet at bo i, men kan ikke vide det med sikkerhed....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Enten sæt en parasol op på altanen...

Ellers kan man lave gennemtræk - det er trods alt sommer :D SÅ bare åben alle vinduer og få en masse frisk luft ind mens baby sover :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Frederik sover ude hele dagen, først når han skal sove til natten bliver han lagt i sin egen seng. han sover bare så godt udendørs så det er vi blevet ved med, pånær når det er tåget og under 10 minus grader!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun sover i liften som står i stuen eller på sofaen hvor hun ligger på maven af enten mig eller sin far.

Vi bor på anden sal, så har ikke mulighed for at hun sover udefor, men vi har en lukket altan, og har planer om at hun snart skal begynde at sove derude i barnevognen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Filippa sover som regel den første lur i barnevognen, mens jeg går med hende (hun sover oftest 30-45 min). Den - forhåbentlig - lange eftermiddagslur sover hun i sin seng. Vi bor på 2. og har ingen gård, så jeg bryder mig ikke om, at hun står neden for bygningen. Vi kunne principielt have en altan-barnevogn, men da hun er sommerbarn var det for varmt i starten, og nu har hun vænnet sig til det andet.

Da hun var helt lille, sov hun altid i liften, og der kunne man flytte hende, selv om hun sov, så der stod liften i sengen, på sofaen, eller i barnevognen, alt efter hvad der passede.

I skal finde den løsning, der praktisk fungerer for jer, så skal baby nok indpasse sig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her soves der i barnevogn udenfor i haven og når det er koldt, hvilket det er lige nu, så sover hun i sin tremmeseng på hendes værelse :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elias har om natten sovet i lift indtil han blev godt 6 måneder gammel, så rykkede vi ham over i tremmesengen og indtil han startede i dagpleje sov han kun der ved alle lurerne. Da han så startede kom han til at sove i en barnevogn hun havde ude på altanen... Han skulle lige vænne sig til det med nye lugte og sådan men ellers er det gået godt med det...

Tror bestemt ikke det gør nogen forskel hvorvidt de små sover indenfor eller udenfor. Bare de ligger godt og bekvemt :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER