HenrietteBuchvaldt

Fantastisk tiltag i Kolding

5 indlæg i dette emne

Hvis man altså vil føde hjemme ;)

På mandag opstarter et hjemmefødselsteam, med 4 JM som man går ved fast og som kommer ud til ens hjemmefødsel :yay

Hvor jeg bare glæder mig endnu mere til at føde nu :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det lyder da spændende! Har du født hjemme første gang? Og er der en bestemt grund til du gerne vil det? Hvis jeg må være så nysgerrig :) Det er garanteret nogle jordemødre som brænder for hjemmefødsler, så det kan da kun være en god ordning.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder da spændende! Har du født hjemme første gang? Og er der en bestemt grund til du gerne vil det? Hvis jeg må være så nysgerrig :) Det er garanteret nogle jordemødre som brænder for hjemmefødsler, så det kan da kun være en god ordning.

Jeg ville men blev frarådt pga overvægt.. Har nu smidt 26 kg og er normalvægtig og min største drøm er at føde hjemme.. Jeg følte ikke, jeg havde kontrollen på sygehuset og følte slet ikke det var min fødsel :( jeg vil hellere være i vante omgivelser og kunne lukke min dør, når jeg har født og passe min familie i fred og ro ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber det lykkes for dig :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super godt tilbud til dem, der gerne vil føde hjemme. Håber at du kommer til det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER