betina88

hvordan er det liiiige...???

6 indlæg i dette emne

hej herinde..

hvordan er det lige med ost, jeg er nemlig gået hen og blevet helt vild med buko smøreoste, men synes jeg har hørt noget om at man ikke må få for meget af det??? eller hvordan er det lige??? håber i kan hjælpe mig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Der er kun upasteurisede oste du skal holde dig fra, og de sælges så vidt jeg ved ikke i DK...

Har også en voldsom hang til smøreost ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

super... så kan jeg forsætte med det... ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg så for ikke så lang tid siden i nyhederne, at ost skulle være meget sundt at spise :) så spis du bare løs

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er kun upasteurisede oste du skal holde dig fra, og de sælges så vidt jeg ved ikke i DK...

Har også en voldsom hang til smøreost ;)

De må godt sælges, men ikke produceres i DK. Men Buko er så vidt jeg ved dansk, så ingen problemer der. Og i øvrigt, så står det altid på ostene om den er lavet på pasteuriseret eller upasteuriseret mælk og hvis ikke det står der, så lad være med at købe dem ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De må godt sælges, men ikke produceres i DK. Men Buko er så vidt jeg ved dansk, så ingen problemer der. Og i øvrigt, så står det altid på ostene om den er lavet på pasteuriseret eller upasteuriseret mælk og hvis ikke det står der, så lad være med at købe dem ;)

Det står lige netop ikke på buko smøreoste ;-)

På Arlas hjemmeside kan man dog læse at alle producenter i dk skal lave pasteuriserede oste undtagen et enkelt ukendt mejeri.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER