shirley

En hård start...

3 indlæg i dette emne

Nu troede man lige at man kunne slippe af med alle bekymringer efter fødslen.. endelig slut med bækkenløsning og opkastninger og næseblod hver dag, men nææ nej.. Det ene overtager det andet..

Tristan havde jo en lynfødsel og var ret medtaget efter fødslen.. Han sov halvandet døgn uden at spise og det har været lidt af en kamp at få amningen ordenlig etableret og det er det stadig..

Jeg har indtil nu kun ammet ham men da sundhedsplejersken var her på 10. dagen havde han tabt sig fra 3200 til 3000 gram.. Idag på 15. dagen har hun været her igen og der har han tabt sig yderligere til 2950 gram :(

Vi blev så enige om han skulle have noget mere mad så han skal eftermades med modermælkserstatning.. Det må jeg så gøre for jeg vil selvfølgelig gerne ha han bliver stor og stærk selvom det ville være dejligt bare at kunne nøjes med at amme.. Måske kan jeg gå over til det igen når han er kommet til kræfter og har overskud til at sutte nok på brystet..

Har ondt af den lille dreng.. Ikke nok med at han har haft en hård start så havde jeg også hinderester i livmoderen og har været på sygehuset til flere gyn undersøgelser og scanninger.. Ikke lige det man orker allermest lige efter en fødsel.. Skal også på rigshospitalet idag og scannes og sikker også kiggers efter indvendigt.. Udover det endte det med jeg fik feber et par dage efter fødslen (nok pga hinderester) og skulle på hospitalet sent om aftenen med min lille dreng i autostol hvor vi ventede i 3 timer på gangen.. Jeg får nu antibiotika og skal ha taget blodprøver for at se om mine infektionstal er faldet..

Puha hvor jeg synes vi har haft en hård start hele familien så måske det har medvirket til en lidt dårlig ammastart.. Lillemanden skal jo også på hospitalet på onsdag for at få en udvidet høreundersøgelse fordi hans høretest ikke er gået igennem to gange.. Jeg burde flytte ind på sygehuset så meget som vi kommer rendende der for tiden.. Glæder mig til at få et par velfortjente dage herhjemme forhåbentlig snart med min lille dreng..

Undskyld det lange og sikkert også lidt rodede indlæg.. Har lige brug for at lufte lidt ud i ventilerne...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Puha lyder godt nok også som en hård start for jeres lille familie.. Kan godt forstå du synes det er noget uoverkommeligt når det både dig og sønnen der bøvler med helbredet.

Håber sønnen går gennem tjek onsdag og at du snart er helt ovenpå så i kan få lidt ro på derhjemme.. Så er jeg sikker på at der også bliver mere ro på med amningen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv for en træls start i har været igennem... Der er sku ikke noget at sige til at du lige havde brug for at få luft...

Håber virkelig de får bugt med dine bakterietal, og at lille manden snart begynder at tage på...

Du skal lige have et :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER