TiaK

Tremmeseng

5 indlæg i dette emne

Erica sover jo stadig i vugge, men jeg tænker jeg snart skal have fundet en tremmeseng til hende, da der ikke går lang tid, før hun kan hive sig op og sidde...

Jeg er faldet for de senge, der har brede tremmer og lukket hovedgærde/fodende (altså at der kun er tremmer på de to langsider)

Men jeg kan ikke finde ud af om det er lige meget eller upraktisk, at der ikke er tremmer for enderne? Sengen vil komme til at stå i et hjørne, så hovedgærde vil stå op mod væg og ved fodenden vil der lige være 20-30 cm, så kommer puslebordet.

Det samme med tremmerne, er det ikke fuldstændig lige meget om de er runde eller flade? Så længe afstanden mellem dem ikke er for stor, er det så ikke et fedt? Eller har jeg misset noget?

Andre ting I er glade for/trætte af ved jeres senge?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tror at det er fuldstændigt ligemeget om der er lukket eller ej.. og om tremmerne er

flade eller runde.. for som du skriver, bare der er den tilladte afstand.

Vores seng kan justeres i 3 højder og det har været et stort plus at man har kunnet det.

Men sengerande....... uf, hvor er jeg træt af dem.

Chloe havde en som skulle bindes - og det resulterede i at hun kunne rive den i stykker.

Ved ikke hvor mange gange jeg har måtte sy båndene på igen.

Jamie har en tyk selvståede sengerand.. og den er bedre, men han kan virkelig forstå at kæmpe rundt med den...

og det er også sk*de irriterende at den ikke bare blir stående :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi hae købt en brugt tremmeseng hvor enderne også er lukket... Jeg har ikke tænkt at det gør den store forskel om man kan se baby fra enden af eller ej...

Tror også det er fuldstændig lige godt om tremmerne er flade eller runde, som du siger, bare afstanden ikke er for stor...

Vi har også købt en sengerand som kan stå selv og det køb tror jeg slet ikke jeg vil fortryde...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De senge som har flade stænger er stærkere end de runde.

Vist også den eneste forskel :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en Leander-seng, som har lukkede ender og flade tremmer. Til den købes en sengerand som sættes fast med velcro-lukninger. Indtil videre har det ikke været et problem (ud over at det er lidt besværligt at skifte sengetøj) med sengeranden, men nu er Filippa også kun 7 måneder. Vi er glade for den, og synes at det er rart, at den kan udvides til juniorseng med tiden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER