Guest Diden

Drømmer i også om baby?

16 indlæg i dette emne

Jeg har nu haft 2 drømme på det sidste. Begge hvor jeg sidder og ammer og nusser om den lille ny, og i drømmen sidder jeg så og prøver virkelig ihærdigt på at huske hvordan det var at føde det lille myr! Men kan intet huske (selvfølgelig, det er første gang for mig) og det frustrere mig altid så meget i drømmen at jeg vågner :P

Har i også haft drømme om det lille myr? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nej jeg har ikke rigtig haft nogle drømme om den lille endnu - ikke jeg kan huske i hvert fald...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeps. Jeg har :) drømte at jeg havde begge i en lift i en plastic pose og så knak hanken og de trillede ud. Samlede dem begge op igen. Så må da være et tegn på at mit moderinstink er vækket i mig :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeps. Jeg har :) drømte at jeg havde begge i en lift i en plastic pose og så knak hanken og de trillede ud. Samlede dem begge op igen. Så må da være et tegn på at mit moderinstink er vækket i mig :-D

årrrh GISP! venter du to?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja, er så heldig at vente to små drenge :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja, er så heldig at vente to små drenge :)

næææ hvor dejligt :loveshower Tillykke!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har drømt mange drømme om at have baby og om at amme. De fleste gange har det været en dreng, og det var også det der ligger derinde, har vi fundet ud af i dag :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har drømt mange drømme om at have baby og om at amme. De fleste gange har det været en dreng, og det var også det der ligger derinde, har vi fundet ud af i dag :-)

hvor sjovt at du har ku forudse det i dine drømme ;) hihi

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også mange drømme om vores katte :-) I drømmene er de med alle mulige underlige steder. Jeg tænker at det er omsorgsgenet, der er blevet aktiveret, og at det også omfatter de to fjollehoveder :biglove

Havde også på et tidspunkt en drøm om at jeg havde en lille pige-baby, der hed Anna. Min drømme-dreng har indtil nu heddet Frederik, men det kalder vi ham altså ikke :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg drømte den anden dag at vi på et scanningsbillede meget tydeligt kunne se, at vi venter en dreng, så er spændt på om det er rigtigt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg drømmer hverken om baby, fødsel eller det, der ligner - men min drømmeaktivitet har bestemt taget til, og jeg har også de mest mystiske drømme; bare ikke om den lille

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Drømte om veer i nat :o nåede aldrig til den endelige fødsel :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg drømmer endnu ikk om baby eller fødsel... Men alle mulige andre mystiske drømme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg drømmer utrolig meget når jeg er gravid..... Lange indviklede drømme. Men jeg har kun drømt ganske lidt om baby og fødsel.

2 dage før kønsscanningen drømte jeg at vi fik en dreng, og selv om jeg ellers havde en fornemmelse for en pige, var jeg ret sikker på en dreng da jeg havde drømt det..... Det samme skete nemlig med Marlon :)

Og så har jeg drømt om fødslen en enkelt gang, hvor jeg skulle snige mig væk fra arbejdet for at komme på sygehuset, og det var meget dramatisk..... Skulle nærmest gå helt i James Bond mode, for at slippe væk :rolleyes

Jeg kom dog til sidst afsted på sygehuset, men nåede ikke at føde før jeg vågnede :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg drømte 2 dage før kønsscanningen at jeg fødte en rødhåret pige .. Ja scanningen viste en pige og kæresten er rødhåret(dog barbere han altid det af ) så spændende og se om hun er rødhåret hehe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Drømte i går nat at fersken sparkede, nærmest som en ninja :D hehe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER