SaraLK

hvornår er det "normalt" at man begynder at bule ud ?

16 indlæg i dette emne

hej piger!

har gået sådan og tænkt.... hvor længe går der inden bukserne begynder at stramme?

er det MEGET forskelligt eller? (er 5+2 i dag)

har en del spændinger i den øverste del af min mave.... er det de første tegn eller er det bare mig der tænker for meget??

vores forældre har fået den glædelige nyhed, men vi bor i en meget lille by, og vil jo gerne holde det hemmeligt, lidt længere ;)

de kærligste hilsner Sara

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg var i uge 10 inden jeg fik en lille bule med Luca.

Jeg har heller ikke noget endnu denne gang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror at det er meget forskelligt. Ved min første graviditet kunne jeg sagtens skjule det til efter NF scanning.

Anden gang fortalte vi det i uge 8 fordi jeg bulede så meget ud og da chefen tog på 3 ugers sommerferie ville jeg gerne have det sagt inden da.

Her 3. Gang er det bare sindssygt. I min graviditetstråd kan du se et billede af min mave i uge 5 som buler temmelig meget ud.

Jeg havde en fra min første mødregruppe som kun bulede meget lidt ud helt indtil fødslen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja okay, kan ligesom høre/se på det, at der nok i hvert fald går et par uger endnu ;)

men tror desværre at jeg bliver en stor matrone til sidst.... (en fornemmelse) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mærkede også tidligt at jeg "forandrede" mig :) Allerede da jeg var få uger henne, blev bukserne knappet op, så snart jeg fik muligheden - ikke fordi jeg var blevet tykkere, men fordi de alligevel strammede trælst!!

Og det var langt inden de 12 uger ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hej piger!

har gået sådan og tænkt.... hvor længe går der inden bukserne begynder at stramme?

er det MEGET forskelligt eller? (er 5+2 i dag)

har en del spændinger i den øverste del af min mave.... er det de første tegn eller er det bare mig der tænker for meget??

vores forældre har fået den glædelige nyhed, men vi bor i en meget lille by, og vil jo gerne holde det hemmeligt, lidt længere ;)

de kærligste hilsner Sara

Jeg tror jeg var omkring uge 12, inden jeg ikke kunne lukke mine alm. bukser mere. Og omkring uge 25, inden det kunne ses, af folk som ikke vidste det! Du kan evt. se mine mave-billeder i min graviditetestråd, der er et link i min signatur!

- og forresten tillykke :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

er 5+4 i dag.... og jeg håber der går et par uger endnu inden jeg synes min alm. bukser bliver trælse at gå i ;)

er dog en del oppustet når jeg kommer til aften, men så kan man heædigvis smutte i et par hyggebukser!

når man skal til at overveje ventetøj, hvilken str. skal man så gå efter? den man plejer, eller?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

er 5+4 i dag.... og jeg håber der går et par uger endnu inden jeg synes min alm. bukser bliver trælse at gå i ;)

er dog en del oppustet når jeg kommer til aften, men så kan man heædigvis smutte i et par hyggebukser!

når man skal til at overveje ventetøj, hvilken str. skal man så gå efter? den man plejer, eller?

Jeg bruger samme størrelse ventetøj, som almindelig tøj.. Dog kommer det meget an på hvilket noget stof det er i.. Generelt, skal jeg i cowboybukser i ventetøj have en størrelse størrer end normalt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bruger samme størrelse ventetøj, som almindelig tøj.. Dog kommer det meget an på hvilket noget stof det er i.. Generelt, skal jeg i cowboybukser i ventetøj have en størrelse størrer end normalt..

oki ;) tak for svar! jeg overvejer nemlig lidt køb på nettet, og det ville da være træls at skulle til at sende tilbage!

ellers må jeg forbi H&M og prøve, når man kommer dertil ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg købte alm. Str af h&m's ventetøj, men de sidste 2 mdr måtte jeg et nummer op :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hopper lige på besøg fra april terminsgruppen :-)

Mht hvor meget man buler er det ret forskelligt... så vidt jeg har kunnet lure mig til er det de meget slanke piger man kan se det på først... eller dem som er gravide for 2., 3. (eller flere)-gang.

Jeg er overvægtig, og føler stadig ikke rigtigt at man kan se det på mig og nu er jeg 29+3. Jeg har så heller ikke rigtig taget på endnu, da jeg har haft madlede det meste af graviditeten, så hvis jeg endelig spiser noget er det for det meste bare en grovbolle med ost efter aftale med JM, da jeg så får fiber og kalk.

Vitaminerne er heldigvis dækket via gravitamin, jern og fiskeolie, og babyen tager jo hvad hun har brug for :7himmel

Men man kan mærke at min mave er hård indenunder, og hun sparker lystigt :loveshower

Der er så tilsyneladende mange, der ser mere gravide ud, når de hopper i ventetøjet :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er enormt forskelligt.... Mine bukser irriterede mig allerede inden jeg testede positiv :rolleyes Men det er så også anden graviditet, og der er kun gået et halv år mellem mine graviditeter :)

Min jordemoder kunne fortælle mig i forrige uge, at min livmoder svarede til at jeg var 20 uger henne i str.... Så det er ikke så underligt jeg synes jeg buler en hel del :)

Jeg kender én der er gravid første gang, hun er 21+ og man kan slet ikke se på hende at hun er gravid :blink (det skal lige siges at hun er en slank pige)

Så det er SÅ forskelligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja, kan godt ligesom fornemme at det er meget forskelligt.... ;)

nu er jeg ikke lige den slankeste pige man finder på kloden.... har lidt ekstra på mave, lår osv, så håber det kan skjules lidt endnu!

men jeg må jo tage det som det kommer, har bare på fornemmelsen at jeg bliver KÆMPE stor! (til sidst)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mave er allerede vokset en hel del. Jeg har taget et billede af min mave hver uge fra uge 7 af, og for hver uge kan man faktisk se forskel, mest fra uge 8-9 og 9-10. Men jeg er så også rimelig slank, så jeg tror det er derfor det allerede er så tydeligt ved mig. Jeg syns i hvert fald selv (og det syns min mor ogs :P) at jeg ser ret gravid ud allerede :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har været meget stor, og jeg tror det er derfor min mave buler helt vildt.... tror simpelthen det er (som de siger med 2 gangs gravide) at mavemusklerne har været udspilede før...

Min læge var også noget overrasket, da hun så mig idag... Men jeg har ikke taget på, så det er ikke fedt der sidder på mavsen. Det buler ud helt oppe fra, jeg er i uge 14, og ligner en af dem på mavebillederne i uge 18 eller 20.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg er 11+6 i dag, og jeg synes at jeg buler rimelig meget, af at jeg ikke er længere henne.... tager nyt mavebillede i morgen, så er det 3uger siden jeg sidst tog et (se min graviditetstråd) det bliver sjovt at sammenligne!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER