Doni

Udebleven mens ?

23 indlæg i dette emne

Hej herinde :balloons

Jeg er ved at blive sindsyg! :rolleyes

Jeg har en cyklus på 30-31 dage og den har altid været regelmæssig.. en enkelt gang i september ventede jeg tror det var tre dage inden mens kom, men det er også det længste jeg har ventet.

Indtil nu.. Jeg er i dag gået 9-10 dage over ?? Jeg har selfølgelig testet som en gal, men alle tests er negative..

Kan simpelthen ikke forstå det?? :lolhit Man bliver jo mere eller mindre skør af at vente..

Skulle bare lige af med det :blush

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Desværre er det meget almindeligt at man kan "psyke" sin menses væk :(

Jeg ville stoppe med at teste en periode, også bare prøve at tage den med ro. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man kan også springe en cyklus over. Ved du om du har haft ægløsning?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er næsten sikker på, at jeg har haft ægløsning. Har ikke testet for det, men har haft tegnene på det!

Synes det er vildt, hvis jeg kan psyke min krop sådan, men tror jeg vil prøve at tænke på noget andet weekenden over..

:unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår havde du ÆL?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan huske, at jeg omkring juleaften havde det karakteristiske udflåd ;) Men omkring nytårsaften blev jeg i tvivl, da jeg jeg fik rigtig meget udflåd igen.. den slags man ligesom kan strække ud.. undskyld detaljerne :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu ved jeg ikke om du før har prøvet at teste positiv, men kunne du være en af dem som ikke kan teste positiv med urintest? Du kunne evt bede din læge om en blodprøve for at se om du danner hcg, hvis den er negativ ved du i hvert fald med sikkerhed at din cyklus bare opfører sig fjollet denne gang. :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kender alt for godt til udbleven mens? Min udblev i 3 mdr, jeg ved ikke om det var psyken eller fornyeligt p-pillestop.

Er du lige stoppede med p-piller?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres svar :balloons

Jeg har ikke været på p-piller eller andet hormon præperat! :)

Jeg har to børn i forvejen og mindes at jeg kunne teste forholdsvis hurtigt.. mener omkring 4 dage efter forventet mens..

Tror efterhånden ikke, at jeg er gravid.. men hva faen der så foregår?? :unsure

Nu prøver jeg at vente til mandag ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kunne selfølgelig ikke lade være :whistling

Den kom dog efter de 5 min.. så det er stadig uvist?? Men i kan godt se den ik?

Tester igen i morgen tidlig..

post-3691-012959600 1327157544_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan sagtens se den, men vil ikke sige tillykke før du har et positivt resultat inden for de 5 min..

:goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ligner en Valmed test, og for mig har de altid vist stregen lige efter tid, om jeg var gravid eller ej, og ved jeg ikke er den eneste. Prøv et andet mærke eller vent og se om den blir positiv indenfor tid de kommende dage. Er ked af at være lyseslukker men tror intet det betyder at der kommer en streg efter tid. :goodluck håber snart du står med en positiv test.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er en Valmed og jeg kender godt deres historie <_< Så jeg ved at intet er sikkert endnu :)

I september prøvede jeg at få en meget utydelig streg og der var jeg ikke gravid..

Denne er dog noget tydeligere og jeg synes jeg kunne ane den kort tid efter.. nu må vi se.. Har tre andre Valmed teste liggende fra først på ugen og de er stadig helt uden streger! hhmm.. man håber jo til det sidste :lolhit

Jeg prøver i morgen tidlig og ser om den kommer indenfor de 5 min..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv øv negativ her til morgen.. Tror det var en snyder i går.. <_<

Så må mens bare gerne komme, så der kan blive lidt orden i det hele igen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Blander mig lige. Valmed er dem, man kan købe i fx Netto ik? Min veninde har også haft brugt dem, hvor de viste et bragende positivt resultat med det samme, uden at hun var gravid. Forstår slet ikke, man kan sende sådan noget bras på markedet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Blander mig lige. Valmed er dem, man kan købe i fx Netto ik? Min veninde har også haft brugt dem, hvor de viste et bragende positivt resultat med det samme, uden at hun var gravid. Forstår slet ikke, man kan sende sådan noget bras på markedet.

Nej dem fra netto er clearblue.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej dem fra netto er clearblue.

Det er Valmed i de Nettoer jeg har været i :) Der har jeg aldrig set Clearblue :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Blander mig lige. Valmed er dem, man kan købe i fx Netto ik? Min veninde har også haft brugt dem, hvor de viste et bragende positivt resultat med det samme, uden at hun var gravid. Forstår slet ikke, man kan sende sådan noget bras på markedet.

Det er netop Valmed de har i Netto- forstår det heller ikke :huh at de fortsætter med dem på markedet!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er Valmed i de Nettoer jeg har været i :) Der har jeg aldrig set Clearblue :)

Hmmm nå. Det er ellers kun 14 dage siden jeg købte en clearblue i min netto. Så må det næsten være forskelligt rundt omkring.

Jeg har også altid tænkt på hvor I købte de der Valmet teste :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg syntes at jeg kan ane en ekstra streg .... så håber at den er god nok

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh jeg bliver helt forvirret af at læse med her fordi jeg kan se det er mange dage du har testet negativ og nu står du måske alligevel med positiv test....

Er selv på første cyklus efter p-piller og skulle teste idag hvor den var negativ og nu håber jeg bar mens kommer som den skal så jeg kan tage til fest i aften og drikke uden bekymringer.. :whistling

Men sender lidt :goodluck med på vejen og håber den er der for dig! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej :balloons

Jeg har lige fået min mens..

Har aldrig været ude for at den har ladet vente på sig på den måde?? Kroppen er mærkelig nogengange..

Så nu ved jeg slet ikke mht. ægløsning og næste mens osv.. hhmm..

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER