Livet version 2

Av, det gør ondt :(

9 indlæg i dette emne

Godmorgen, d'damer :)

Jeg begyndte på projekt baby for nogle uger siden med min vidunderlige kæreste <3

En lille intro. Jeg har tidligere været i et langt forhold hvor vi forsøgte, men det var slet ikke godt. En længere historie som inkluderer forsømmelse, utroskab og psykisk terror :( Not fun, men jeg gik og nu er jeg sammen med den dejligste mand!

Selvom vi 'kun' har været sammen i lidt over et år, er han 'The one' og vi har været dybt forelsket siden vi mødtes. En helt fantastisk oplevelse efter et meget dårligt forhold.

Når man nu er så forelskede og endda er begyndt på at skabe en baby, følger der en del intimitet. Desværre er der opstået en tilstand, som jeg ikke helt kender til.

Ved sex er jeg blevet ekstrem følsom oppe i skeden, og hver gang vi har sex må jeg sørge for at min kæreste ikke går for hårdt til den :blush

Jeg har hørt, at det kan have forbindelse med ÆL, men jeg havde det fra min menstruation stoppede. Lige for tiden kan jeg mærke mellemkøddet uden påvirkning, så jeg er lidt nysgerrig om det bare er mig der er overfølsom.

/Livet version 2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg skal ikke gøre mig klog på andres understel :whistling

Men jeg vil ønske dig stort tillykke med PB og velkommen til :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal ikke gøre mig klog på andres understel :whistling

Men jeg vil ønske dig stort tillykke med PB og velkommen til :balloons

Tak :) Så håber jeg andre kan ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Decideret smerter kan jo skyldes noget som ikke er helt som det burde, det sku du nok lige udelukke med et tjek ved lægen efter min mening. Jeg tør ikke rigtig gætte på noget, men har selv oplevet smerter pga vandcyster på æggestokkene (harmløst, men fik alt for lange cyklusser i en periode) og pga ømme muskler i ryg/hofter, det kan også gi en form for spændinger nær skeden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Decideret smerter kan jo skyldes noget som ikke er helt som det burde, det sku du nok lige udelukke med et tjek ved lægen efter min mening. Jeg tør ikke rigtig gætte på noget, men har selv oplevet smerter pga vandcyster på æggestokkene (harmløst, men fik alt for lange cyklusser i en periode) og pga ømme muskler i ryg/hofter, det kan også gi en form for spændinger nær skeden.

Det er ikke smerte som normalt. Det er 'bare' som at være ekstremt følsom.

Jeg var igennem en fuld undersøgelse fra ende til anden for et par år siden, så jeg er ret sikker på det har direkte forbindelse med mit p-pille stop :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kunne lyde som noget katar.

Har selv døjet med det og blev ekstra følsom dernede

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er jeg lige lidt nysgerrig hvad er katar ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej

Jeg har selv haft utrolig mange smerter i underlivet og ved samleje, men har fundet ud af det grunder i psykise ting..

Efter som du har et langt kedelig forhold bag dig så snak med dun kæreste om det og evt stop lige så snart du bliver øm/for ondt.. Og få han til at forstå at det er vigtigt at han er oki med det når du siger fra..

Det er bare mine erfaringer..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej alle sammen,

Tak for jeres bud. Jeg er dog ret overbevist om at det er opstået i forbindelse med ÆL, for det er sådan set holdt op igen nu :)

Vinnus - jeg har ingen gener ud over det at være ekstrem følsom ved sex, så jeg tror ikke det har været katar. Men tak for dit input.

Tøs - mit brud med min ex er over halvandet år siden og jeg har ikke haft nogen problemer seksuelt pga det før. Har desuden været i intens terapi for det og er meget afklaret omkring det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER