pjevser79

Opdatering hvad skal der nu ske

6 indlæg i dette emne

så er det i morgen at vi skal til samtale på riget hvor vi får besked på min kæreste´s prøver og hvad vi skal i fremtiden er lidt spændt på hvad der kommer på bordet af svar og hvad vi skal gøre nu om han skal igennem flere prøver eller om der bare ikke er andet at gøre end donersæd.

Har også ventet i 3 mdr på samtalen så syntes det er på tide har godt nok været svært at tænke på hvor mange cykluser der er gået tabt fordi vi skulle ventet på svar og bliver nok lidt skuffet hvis han skal have taget flere prøver. Men kan jo ikke gør så meget lige nu men har godt nok tænkt mange retninger det kan gå i morgen så er lidt kulderet i hovedet.

Jeg mangler så kun 3 kg at tabe som kliniken har sagt så det er bare dejligt så der er røget 16 kg ind til nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Held og lykke med samtalen i morgen. Håber I får gode resultater :goodluck

Hvor er det bare sejt at du har tabt dig så meget :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Held og lykke i morgen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bliver spændende i dag.

Og hvor er det flot med væggtabet :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det var både og den samtale. Men vi fik at vide at vi har ingen mulighed for at få et biologisk barn sammen da min kæreste ikke produkserer nogle sædceller øvøv :huug . Men vi fik også at vide at hvis han havde haft sædceller var der meget stor mulighed for at vores barn ville blive handicappet da han har en kromocon fejl, så der er vi meget glade at vi ikke skulle tage stilling til det når man var blevet gravid. Vi fandt også ud af hvorfor han altid er træt og har en kort luntet det er fordi han ikke producere særligt meget testotron så nu skal han undersøges mere og have humoner resten af hans liv men lægen sagde at hans livskvalitet ville blive ændret med 40 % så det er jo helt vildt. Så nu skal vi videre til Roskilde og igang med donersæd :yay Så det glæder jeg mig til men skal så lige af med de sidste 3 til 4 kg. Men dejligt at komme videre så man ikke skal være usikker hele tiden hvad det ender med. Så nu venter jeg på brev fra Roskilde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det var både og den samtale. Men vi fik at vide at vi har ingen mulighed for at få et biologisk barn sammen da min kæreste ikke produkserer nogle sædceller øvøv :huug . Men vi fik også at vide at hvis han havde haft sædceller var der meget stor mulighed for at vores barn ville blive handicappet da han har en kromocon fejl, så der er vi meget glade at vi ikke skulle tage stilling til det når man var blevet gravid. Vi fandt også ud af hvorfor han altid er træt og har en kort luntet det er fordi han ikke producere særligt meget testotron så nu skal han undersøges mere og have humoner resten af hans liv men lægen sagde at hans livskvalitet ville blive ændret med 40 % så det er jo helt vildt. Så nu skal vi videre til Roskilde og igang med donersæd :yay Så det glæder jeg mig til men skal så lige af med de sidste 3 til 4 kg. Men dejligt at komme videre så man ikke skal være usikker hele tiden hvad det ender med. Så nu venter jeg på brev fra Roskilde.

:kram :kram2 :kram :kram2 :kram

Hvor er det godt, at i endelig har fået afklaring på, hvad der skal ske nu!!! Jeg er ked af at høre, at din mand ikke producerer sæd, men du lyder positiv overfor donorsæd, så det er dejligt, at I nu kan komme videre :7himmel

Hvor er det godt, at din mand kan få forbedret livskvaliteten så meget :loveshower

Du er bare for sej, at du har tabt dig så meget :super :gp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER