Susse

Hvem er vi der stadig venter?

35 indlæg i dette emne

Har lidt svært ved at finde ud af hvem vi er herinde.. Så tøser hvem venter jeg sammen med og hvordan har i det?

Her er der 9 dage til termin. Lillepigen ligger rigtigt derinde og er skønnet til 3000 g. Hun har det dog for godt derinde, så hun står endnu ikke fast.. Så er spændt på hvor længe hun lader vente på sig ;)

Har det stadig rigtig godt, har dog forstrukket noget i hoften en dag jeg slæbte for meget så humper en anelse rundt.. Men det er vidst på vej retur.

Glæææder mig så meget til at møde den lille :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg venter også endnu... Jeg har i dag 12 dage til termin og nu må det gerne blive...

Jeg var ved jordemoder i tirsdags og hun sagde at hun har sat sig fast i bækkenet, og det mener min svigermor også hun har, for min mave er sunket siger hun...

Jordemoderen mente at lille pigen vejede ca 3400, men til scanning i sidste uge fik vi af vide at hun vejede 2795, så nu må vi se når hun kommer ud...

Er fortsat plaget af min bækkenløsning, men kan da holde ud at være til, hvis bare jeg tænker lidt over hvordan/hvad jeg foretager mig...

Men hold da op hvor det kribler i fingrene at få den lille i armene når andre fra gruppen føder :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Iiihhh hvor jeg hepper på jer :) håber snart der sker noget :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg venter også og er i dag 40+5.. Gik 11 dage over med storebror, så havde nok en forventning om også at gøre det denne gang..

Har været til JM i dag og lillebror blev skønnet til 3800 g, så han må da gerne snart komme ud :) På tirsdag skal jeg ringe til sygehuset, hvis jeg ikke har født og så vil jeg blive scannet og tjekket.. Hvis lillebror har det godt nok, så før jeg lov til at gå til 41+5, hvor jeg skal sættes i gang, så nu er det ret tæt på :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg venter også stadig... men ved jo det bliver på mandag da jeg skal have pks... men nu må weekenden meget gerne gå hurtig :loveshower glæder mig helt vildt til at få min lille basse ud :) han blev skønnet til 3700 for 11 dage siden så er spændt på hvor stor han er :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg venter også og er i dag 40+5.. Gik 11 dage over med storebror, så havde nok en forventning om også at gøre det denne gang..

Har været til JM i dag og lillebror blev skønnet til 3800 g, så han må da gerne snart komme ud :) På tirsdag skal jeg ringe til sygehuset, hvis jeg ikke har født og så vil jeg blive scannet og tjekket.. Hvis lillebror har det godt nok, så før jeg lov til at gå til 41+5, hvor jeg skal sættes i gang, så nu er det ret tæt på :)

Uh hvor spændende 1 uge... Vildt at tænke på. Håber dog du går igang af dig selv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg venter også stadig... men ved jo det bliver på mandag da jeg skal have pks... men nu må weekenden meget gerne gå hurtig :loveshower glæder mig helt vildt til at få min lille basse ud :) han blev skønnet til 3700 for 11 dage siden så er spændt på hvor stor han er :)

Det må være så vildt at kende datoen.. Håber jeres weekend går hurtigt. Det er med at få gjort en masse kæresteting som biftur osv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh hvor spændende 1 uge... Vildt at tænke på. Håber dog du går igang af dig selv

Det håber jeg godt nok også :) Men spændende blir det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det må være så vildt at kende datoen.. Håber jeres weekend går hurtigt. Det er med at få gjort en masse kæresteting som biftur osv

Ja det er helt underligt :) vi har heldigvis lidt planer i weekenden, det bliver nok ikke så mange kæreste ting men familieting med den store :) men det er også rigtig dejligt :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er vi en mindre som venter... Nu må det altså gerne blive min tur også... Har haft en fornemmelse af at det sker her i weekenden, men er godt nok blevet usikker igen... Men man har da selvfølgelig stadig lov at håbe at det sker...

Der er da stadigvæk halvanden dag endnu inden weekenden er omme... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er vi en mindre som venter... Nu må det altså gerne blive min tur også... Har haft en fornemmelse af at det sker her i weekenden, men er godt nok blevet usikker igen... Men man har da selvfølgelig stadig lov at håbe at det sker...

Der er da stadigvæk halvanden dag endnu inden weekenden er omme... :)

Spændende.. Jeg tror jeg går 3-4 dage over, så nu må vi se om det holder stik :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spændende.. Jeg tror jeg går 3-4 dage over, så nu må vi se om det holder stik :)

Ja det er rigtigt...ind til videre har jeg ikke rigtig nogen tegn på der sker noget i weekenden... Men det kan selvfølgelig hurtigt komme... Håber Håber virkelig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og jeg venter stadig.. Tror sgu det ender med en igangsættelse..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og jeg venter stadig.. Tror sgu det ender med en igangsættelse..

Hehe...og så klager jeg... Ja det kan godt ske det ender med det for dig...Øv hvor træls... Junior kunne da bare komme ud... Men de må jo have det for godt inde i mavsen siden de ikke vil ud og se den store verden... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og jeg venter stadig.. Tror sgu det ender med en igangsættelse..

øv bøv.. men det kan jo stadig nå at ske.. Blev du sat igang sidst, eller gik det igang af sig selv?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og jeg venter stadig.. Tror sgu det ender med en igangsættelse..

Spændende at se hvad de siger på sygehuset idag, håber de vil hjælpe dig igang så i snart kan se jeres lille baby :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er vi da ikke så mange som venter mere...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er vi da ikke så mange som venter mere...

Nej er vi bare os to tilbage eller hva?

Jeg vil også møde min lille baby :whistling

Men hva havde også regnet med at jeg ville være en af de sidste

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej er vi bare os to tilbage eller hva?

Jeg vil også møde min lille baby :whistling

Men hva havde også regnet med at jeg ville være en af de sidste

Nå okay...Ja så er vi ikke mange... :) Ja jeg vil også møde min baby.. :loveshower

Jeg snakkede med en jeg har gået til fødselsforberedelse med og alle på vores hold er indtil videre gået over tid :( jeg håber lidt jeg kan ødelægge den statestik..

Ej hvor er ventetiden lang når man har det hele klart... :)og det eneste man mangler er babyen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det mest normale er jo også at gå over tid første gang, så det har jeg hele tiden regnet med jeg ville.. For ikke at sætte forhåbningerne op... Men det ville også være oki hvis jeg går over tid nu min graviditet har været så let.

Men ikke dermed sagt at jeg ikke er ved at være utålmodig.. Synes man bliver rastløs af at gå og vente. Så forsøger at have masser af planer..

Så hvis jeg ikke har født fredag/lørdag vil jeg tage på date med min mand :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det mest normale er jo også at gå over tid første gang, så det har jeg hele tiden regnet med jeg ville.. For ikke at sætte forhåbningerne op... Men det ville også være oki hvis jeg går over tid nu min graviditet har været så let.

Men ikke dermed sagt at jeg ikke er ved at være utålmodig.. Synes man bliver rastløs af at gå og vente. Så forsøger at have masser af planer..

Så hvis jeg ikke har født fredag/lørdag vil jeg tage på date med min mand :D

Hehe...det lyder som en god ide at tage på date med din mand...

Ja jeg er også bare rastløs af at gå og vente... men igen, vi kan hverken gøre fra eller til... De kommer når de kommer...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hva så Sinning... Er du ved at være klar eller... nu er der jo kun to dage til termin for dig...Eller du har måske født... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha jeg er så klar som man kan blive... Ville rigtig gerne føde i denne uge, men tvivler nu på det må jeg indrømme.

Så tager jeg da bare til træning i stedet og ser om det kan lokke hende ud.. Om ikke andet gør det mig godt :)

Hvad med dig kan du få ventetiden til at gå? Hvornår bliver man sat igang hos dig hvis det skulle komme så vidt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha jeg er så klar som man kan blive... Ville rigtig gerne føde i denne uge, men tvivler nu på det må jeg indrømme.

Så tager jeg da bare til træning i stedet og ser om det kan lokke hende ud.. Om ikke andet gør det mig godt :)

Hvad med dig kan du få ventetiden til at gå? Hvornår bliver man sat igang hos dig hvis det skulle komme så vidt?

Jeg har været i Svendborg i dag og trave rundt, håbede på det måske kunne sætte lidt gang i det hele, men det har sku ikke rigtig virket synes jeg... Men ellers går tiden med at sove, så jeg kan være udhvilet hvis det går i gang...

Jeg skal til jordemoder på mandag hvis jeg ikke har født og der håber jeg på ejg får det af vide.. Har så hørt at de nede på svendborg(hvor jeg skulle have født), lader de kun en gå 10 dage over...Men har så hørt at i odense (hvor jeg skal føde), sætter de først en i gang efter 14 dage... Så er godt nok spændt på hvor længe jeg skal gå...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har været i Svendborg i dag og trave rundt, håbede på det måske kunne sætte lidt gang i det hele, men det har sku ikke rigtig virket synes jeg... Men ellers går tiden med at sove, så jeg kan være udhvilet hvis det går i gang...

Jeg skal til jordemoder på mandag hvis jeg ikke har født og der håber jeg på ejg får det af vide.. Har så hørt at de nede på svendborg(hvor jeg skulle have født), lader de kun en gå 10 dage over...Men har så hørt at i odense (hvor jeg skal føde), sætter de først en i gang efter 14 dage... Så er godt nok spændt på hvor længe jeg skal gå...

Er ret sikker på at Odense også sætter igang ved 10 dage over tiden. Sådan er det nemlig i region syddanmark hvor jeg også hører ind under... Man får tilbudt igangsættelse efter 10 dage men hvis alt ser godt ud må man gerne vente til 14 dage over tid.

Jeg har selv et besøg hos jordemoderen på tirsdag hvis jeg når så langt, regner også med at få detaljerne der :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER