Helle H

Åååååååååh, min ryg. For h.........

11 indlæg i dette emne

Jeg begyndte ligesom mange andre herinde at døjre hurtigt med min ryg.

Så jeg kom på deltid på arbejdet. Så skønt at mit arbejde er så fleksible. Jeg plejer at arbejde hver 3 weekend(med weekend bemanding, 2 pers i stedet for 3).

Så skete det så i denne weekend, at det blev for meget. Så tilbage til fys 2gange om ugen til mig.

Ligemeget hvad jeg snart laver får jeg ondt......argh. <_< sååååå træls.

Endnu engang må jeg takke min arbejdsgiver. Som nu har fritaget mig for weekend arbejde. Fantastisk.

Jeg er så lykkelig for at de er så fleksible, jeg vil så gerne gå på barsel til april og ikke før.

Hvordan går det med jer andre, der også døjer? Eller andre der er begyndt at døje?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er fuldtidssygemeldt, men har dog været der to gange i ugen a' 4 timer.. Det er indtil nu gået fint, men tirsdag måtte min leder sende mig hjem, da jeg var fuldstændig færdig.. Det er bare træls jeg ikke engang kan "hygge" med ungerne når jeg er der.. Indgår ikke i arbejdsplan og laver ikke noget fysisk hårdt, men bare det at være igang så mange timer tærer på kræfterne og det gør satme ondt nogen gange.. Synes det er drøn hårdt at acceptere det skal være sådan.. Hmm.. Der er dælme længe til maj!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg også stadig fuldtidssygemeldt. Er begyndt at får behandliger hos en kiropraktior hvilket hjælper + jeg skal gå med et stramt bælte der også hjælper lidt på smerterne. Også er jeg begyndt at gå til noget varmvands gymnastik for gravide, hvilket jeg varmet kan anbefale at prøve, det er bare dejligt at være vægtløs i det dejlige varme vand..

Ellers er der ikke noget nyt herfra...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, jeg er også begyndt og svømme, samt træne.. Alt for at styrke mit bækken m.m så det ikke bliver meget værre..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kunne være jeg skulle undersøge svømning.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

KOmmer lige på besøg fra juli - men min ryg er også smadret.. jeg arbejder kun tre dage i ugen, også 8 timer af gangen.. ØV <_<

Heldigvis har jeg mulighed for selv at variere hvad jeg laver, så jeg kan skifte mellem at stå og sidde.. Men må nok snart advare min chef om hun skal søge en anden end mig :( <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes også min ryg gør lidt avs.. slet ikke så meget som jeres, men det hårdt. Ikke så meget arbejdet, har et roligt stillesiddende kontorjob, hvor jeg går lidt rundt i mellem efter mit eget behov. Men i fritiden når man er mor kan man virkelig mærke man er i live ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er deltidssygemeldt og det har bare hjulpet så meget:) jeg arbejder 4 timer ad gangen, men hvis jeg fx går en tur eller skal noget efter arb får jeg smerter i underlivet og ryggen :(

Jeg har tilmeldt mig noget varmtvandstræning med start i feb og slut sidst i april, det glæder jeg mig meget til. Og derudover går jeg til kiroptaktor..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også stadig fuldtidssygemeldt, døjer dog ikke så meget med plukveer så længe jeg holder mig nogenlunde i ro, kan dog godt mærke at det ikke er så godt hvis jeg presser mig selv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endnu en dag hos fys :-(.

Men hun er skøn og det hjælper.

Denne gang havde en nerve sat sig fast i højre skulderblad. Så hun brækkede lidt i mig og det lettere med det samme :-)

Så nu skulle det da gerne blive bedre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev det min tur, til at hoppe med på "ryg-vognen". Var til læge i tirsdags efter 14 dage med massive smerter...

1 stk bækkenløsning, løsning i skambenet og muskelknuder omkring iskasnerven. Jeg tror pokker, at det har gjort ondt. Fysiurgisk Massage 2 gange uglt (og så er det ikke engang nydelses massage)fuldtidssygemelding var studiet frem til barsel, øv øv øv øv øv... Havde håbet på, at kunne gennemføre næste semester:(

Har sendt jer mange tanker de sidste par uger ;)

Er jeg den eneste, der har svært ved at få tiden til at gå, når man ikke kan lave alle de ting i hjemmet, som man gerne ville?

Har til gengæld jordens dejligste mand, som jeg har kostet rundt oppe på det kommende børneværelse, når jeg nu ikke selv kan. Færdigt skal det jo være, når prinsessen melder sin ankomst. Hvordan har i andre det nu?

Kh Annette

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER