Kommendemor

Er i også besværet???

9 indlæg i dette emne

Jeg er virkelig begyndt at få ondt i ryggen og bækknet og sys også den tunge mave begynder at være træls. Og det kan faktisk være lidt ømt når hun sparker....(undskylder det med at hun er ved at være en stor pige på næsten 1850g). Men er det normalt?...og er jeg den eneste som er besværet af at efterhånden være høj gravid ;)?...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg føler mig MEGET besværet. Kan på ingen måde de samme ting som før graviditeten. Jeg puster og stønner og så vælter det ind med plukkeveer, når jeg skal anstrenge mig bare det mindste, fx ved at bukke mig ned. Så der skal mange pauser til, når jeg laver noget. Og ja, så bliver jeg træt/får ondt i lænden og bækkenet, når jeg har været oppe og igang i noget tid.

Her kan den lille også sparke så kraftigt at det kan gøre rigtig ondt indvendigt, det sker dog ikke så ofte. Måske en 2-3 gange om ugen.

Så alt i alt tror jeg det er helt normalt det du oplever :rolleyes det er hårdt at være gravid! Hehe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er så absolut besværet. Bækkken gør ondt, min ryg gør virkelig meget ondt, jeg kan køre bil i maks 15 min, så kan jeg næsten ingen steder være for smerter i ryggen, det er svært at tage sko på m.m.

Jeg har et meget ømt bækken og den lille har det selvfølgelig med at sparke lige ned i bækkenet, det gør p.... ondt.

Så jo jeg vil også sige at det er ganske normalt at være besværet på dette tidspunkt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh føler med jer begge. Godt det hele snart er overstået...og jo vidste godt det var normalt at være besværet lige pt troede bare ikk at det til tider måtte gøre NA's når baby sparker., men blir klogere... ;)..håber i kommer igennem den sidste tid på den bedste måde. Det jo heldigvis snart ovre.,.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh føler med jer begge. Godt det hele snart er overstået...og jo vidste godt det var normalt at være besværet lige pt troede bare ikk at det til tider måtte gøre NA's når baby sparker., men blir klogere... ;)..håber i kommer igennem den sidste tid på den bedste måde. Det jo heldigvis snart ovre.,.

Tak og i lige måde! :kiss

Jeg tror dog på trods af alle skavankerne, ubehaget og besværet, at jeg vil komme til at savne at være gravid efter jeg har født :rolleyes synes det er voldsomt hyggeligt at dele min krop på denne måde og have dette liv inden i mig og at kunne mærke hende. Man er aldrig alene :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det har d ret i...har også tænkt meget over at det blir vildt mærkeligt at hun lige pludselig ikk er i min mave og ligger og muller rundt...men d jo hellere ikk alene når hun kommer ud...glæder mig bare til at se min smukke prinsesse og sys de sidste 7 uger er frygtelige. Vil bare gerne ha hende i mine arme og føle at jeg har mere at gøre med hende, og det skal forståes med at jeg glæder mig til at amme hende, at skifte hende, og at ku beundre hende når jeg vil og ikk når hospitalet sætter en scanner på...jeg glæder mig til at det fantastiske og alt det trælse. Og bare at se hvilken fantastisk udvikling de har på så kort tid...så det også med til at gøre graviditeten hård at man er vildt utålmodig....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Utålmodigheden kan jeg i den grad også mærke og det har bestemt ikke hjulpet at jeg har fået en dato for planlagt kejsersnit. Jeg troede det ville hjælpe, men det har bare gjort mig mere utålmodig at vide præcist hvornår hun kommer. Jeg glæder mig også til at se hende, lære hende at kende, og så glæder jeg mig rigtig meget til at se min store dreng som storebror.

Det er hyggeligt at være gravid, men lige nu tror jeg ikke jeg kommer til at savne det. Det er sidste barn og før jeg blev gravid var jeg meget usikker på hvordan jeg ville have med at det var sidste gang og om jeg alligevel ville forsøge at overtale manden til 1 til. Denne graviditet og dens skavanker samt min forrige graviditet med dens skavanker har gjort at jeg er 99,9 % sikker på at jeg aldrig skal være gravid igen og jeg vil ikke savne det. Men jo det er rigtig hyggeligt at mærke sparkene og hvad der lige har med selve baby at gøre, men alt andet omkring graviditet kommer jeg ikke til at savne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forstår dig godt og det jo noget d skal tænke godt igennem.. Da det selvf er lækkert med babyen i maven men også kræver at d har det godt ellers er 9 måneder laaang tid.,.altså pt tænker jeg at Emma blir ene barn fordi de sidste 13 uger har været så hårde og jo kun blir hårde men mon ikk der kommer en til på et tidspunkt...gad nu virkelig godt at vide hvilken dato min datter kommer til verden, for at have noget at forholde mig til....men jeg vil dælme gerne ha det overstået nu...er træt af den tunge mAve som gør NAs, og bækkenløsningen. Og alle de andre gener. Men alt det med at mærke liv kan jo kun blive bedre af St hun kommer ud.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan går det med jer tøser ?

Jeg er jo den sidste i terminsgruppen (31. Marts) og jeg er bare sååå utålmodig. Vil gerne have det lille vidunder ud. I sidste uge fortalte jordemoderen at hun står fast med hovedet, og må nok indrømme det er ubehageligt. Kan næsten mærke det der hårde babyhovede der presser mit bækken fra hinanden så har konstant ondt og vralter som en and :whistling

Eller synes jeg bedst man beskriver disse graviditetskvaler med at man opføre sig som en 90 årig (Det er min mand der driller mig med det)

Tisser konstant

Går mega langsomt

Kan ikke selv rejse sig fra sofaen (eller gulvet hvis man har fået sig bevæget derned)

sover middagslur

:-P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER