Guest Majkat

Tryghedsscanning

4 indlæg i dette emne

Vi har booket tid til en tryghedsscanning den 27. januar hvor jeg vil være 7+4 uger henne efter egne beregninger. Jeg kan simpelthen ikke vente til nakkefoldscanningen.

Jeg har haft 3 aborter og har pletblødt i den ene graviditet med min ældste datter, så føler virkelig at jeg har brug for at blive bekræftet i at der ligger en lille klat derinde, som har et hjerteslag.

Jeg syners tiden snegler sig afsted og vil bare gerne afsted NU :whistling

Har I også bestilt tid til en tidlig scanning eller måske fået en ved lægen, eller kan I godt vente til NF?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Fra august gruppen - jeg vil bare sige, jeg var meget imod alt det "pjat" med scanninger men endte med at vende om og selv få en tidlig scanning, trods der ingen tegn var på noget galt så havde jeg bare så mange mareridts tanker om at det ikke var i orden der inde. Jeg blev scannet i 9+1 og det var fantastisk dejligt at se en lille spire i den rigtige størrelse med hjerteblink, selv om man ikke kunne se alverden udover det. Jeg har desværre læst mange dårlige historier, og måske har det også gjort mig mere hysterisk selv. Men vil sige, jeg har læst en del historier om folk som blev scannet for tidligt, før uge 6+ eller bare ikke var så langt henne som de troede, og der derfor ved første scanning ikke så ud til at være gode nyheder. Tænker det næsten er værre, så at skulle gå og vente en uge eller to på at få afklaret, om det var for tidligt eller det er forbi. Så stod jeg og sku vælge for/imod scanning igen ville jeg nok prøve at vente så længe jeg ku, for at være så sikker som mulig på at der skulle være noget at se derinde. Selv om jeg kender alt til hvor svært det er at vente :whistling

Håber du får en super scanning :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fra august gruppen - jeg vil bare sige, jeg var meget imod alt det "pjat" med scanninger men endte med at vende om og selv få en tidlig scanning, trods der ingen tegn var på noget galt så havde jeg bare så mange mareridts tanker om at det ikke var i orden der inde. Jeg blev scannet i 9+1 og det var fantastisk dejligt at se en lille spire i den rigtige størrelse med hjerteblink, selv om man ikke kunne se alverden udover det. Jeg har desværre læst mange dårlige historier, og måske har det også gjort mig mere hysterisk selv. Men vil sige, jeg har læst en del historier om folk som blev scannet for tidligt, før uge 6+ eller bare ikke var så langt henne som de troede, og der derfor ved første scanning ikke så ud til at være gode nyheder. Tænker det næsten er værre, så at skulle gå og vente en uge eller to på at få afklaret, om det var for tidligt eller det er forbi. Så stod jeg og sku vælge for/imod scanning igen ville jeg nok prøve at vente så længe jeg ku, for at være så sikker som mulig på at der skulle være noget at se derinde. Selv om jeg kender alt til hvor svært det er at vente :whistling

Håber du får en super scanning :goodluck

Tak for dit svar, men jeg har været til sådan en scanning 6 gange før og ved hvad jeg kan forvente.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores spire er jo lavet med behandling og der får man 2 tryghedsscanniger inden de afslutter en.

Vi skal afsted d. 31/1 og syntes at der er en evighed til!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER