fynboen

I sidste øjeblik...

15 indlæg i dette emne

jeg har i dag lige bestilt tid til at jeg skal have taget mavebilleder i morgen... Ej jeg glæder mig så meget til at få dem taget og have et evigt minde om min mave...

<så nu håber jeg ikke at jeg skal føde i nat eller i morgen...Vil meget gerne vente en dag ekstra... :)

Skal nok vise dem frem når det er... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Iihh hvor spændende... Kan godt forstå du glæder dig :) jeg er lidt ked af jeg ikke fik det gjort, det kunne jeg godt have tænkt mig .. Glæde mig til at se billederne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt, håber det bliver nogen gode billeder :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt, håber det bliver nogen gode billeder :)

Det er ihvertfald en rigtig dygtig fotograf, så har fuld tillid til hende...og så er hun heller ikke så dyr :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan gik det med billederne? Var det en fed oplevelse?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan gik det med billederne? Var det en fed oplevelse?

Det gik rigtig godt.. ja det var en fed oplevelse, at få en anden persons syn på hvordan man ser ud i sin graviditet, så føler man sig ikke så TROMLE fed :)

Jeg skal også have lagt billeder ind, men kæresten ved ikke at jeg har fået dem taget, så kan jo ikke lige scannes dem når han er hjemme :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gik rigtig godt.. ja det var en fed oplevelse, at få en anden persons syn på hvordan man ser ud i sin graviditet, så føler man sig ikke så TROMLE fed :)

Jeg skal også have lagt billeder ind, men kæresten ved ikke at jeg har fået dem taget, så kan jo ikke lige scannes dem når han er hjemme :)

Ih hvor godt.. Har selv prøvet boudoir billeder til manden, men der var jeg jo også 12 kg lettere host host.. Men de kan virkelig noget sådan nogle fotografer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

De er helt bitte bitte små, men umiddelbart ser de fine ud, selvom de bliver lidt utrydelige og grumsede :)

Men stilen er god, og de ser fine ud :D Fin gravid mave :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er du bare fin gravid :) rigtig gode billeder :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

De er helt bitte bitte små, men umiddelbart ser de fine ud, selvom de bliver lidt utrydelige og grumsede :)

Men stilen er god, og de ser fine ud :D Fin gravid mave :D

Ja de er ikke blevet ret store... Desværre... Men kunne ikke rigtig finde ud af at få dem i den rigtig størrelse...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Dejlige billeder

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER