Guest

Hvilken computer har du?

28 indlæg i dette emne

Jeg har en Sony Vaio bærbar og er fint tilfreds med den :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg har en sort macbook som jeg snart har haft i 3 1/2 år, det er det bedste køb jeg nogensinde har gjort mig, and when you get mac you never go back

der så mange grunde til at vælge mac.. for det første er den jo fed at se på, lækkert enkelt design uden en masse lys over det hele der irritere øjet. bare simpelt.

den holder strøm rigtig længe, og den har en oplader som sidder fast via magnet så hvis man snubler over ledningen så falder den bare af uden at der sker noget som helst.

Man kan slet ikke sammenligne en mac med andre slags computere og meget af det har at gøre med styresystemet som hjernen har utrolig let ved at finde ud af.. flere undersøgelser har bevist dette...

OG OG man skal ikke slukke den når man er færdig!.. man klapper den bare sammen og åbner den igen når man skal bruge den og så er den klar uden ventetid.. man venter faktisk aldrig på en mac.. ikke engang på min efterhånden gamle sag.. så slut med timeglas og regnbuecirkler der kører rundt i en uendelighed!

DU vil aldrig fortryde det..

dog er det en knap så god spillecomputer, hvis man er til WOW og den slags??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en iMac på kontoret og når jeg sidder om aftenen i sofaen som nu er det på min macbook air.

PS. Jeg kan sagtens spille Sims3, wow go andre spil på mine computere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER