Mettemor

Hvor tidligt kunne i teste positivt??

17 indlæg i dette emne

Ja som spørgsmålet lyder. :) Hvor tidligt kunne du teste positivt? Kan du evt. huske hvilket testmærke du brugte?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hehe.. I og med jeg ikke regnede med at være gravid, ja så kan jeg ikke rigtig hjælpe :) Jeg testede d.1 Januar i år - skulle have haft mens dagen før.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde fået streng besked af min gynækolog til først at teste på 14. dagen. Blev insemineret. Der var den meget svag positiv og ved blodprøve samme dag viste den også et meget lavt HcG tal - 43. Men positiv var den.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg testede svagt positiv (dog så man ikke var i tvivl) da jeg var 3+3. (4+0 efter NF)

Det var med en strimmel test fra billig teste :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg testede først da jeg var 4+6 (jeg troede at jeg var 4+4, men eftersom min termin har rykket sig, må jeg have været 4+6). Jeg tror godt at jeg ville have kunnet lave en positiv test før, men den var omvendt ikke MEGA tydelig, selvom jeg var næsten 5 uger henne. :)

Jeg tror mærket hed EasyStep, men er ikke sikker :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg testede svagt positiv 3+5.... Og det var med en alm valmed mener jeg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ups skulle måske have skrevet jeg var 4+0 :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg testede med strimler fra billige-teste, den var negativ 3+2, og meget svagt positiv 3+4. 3+5 var den lidt tydeligere og der var også en svag streg på testen fra Lidl. 3+6 fik jeg "gravid" med clearblue digital.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for alle jeres svar. :loveshower Dejligt med dette forum. :lovebk

Det er lidt åndsvagt, for jeg tror overhovedet ikke at jeg er gravid denne gang, men har så ufattelig trang til at teste nu!! :whistling Jeg havde ÆL symptomer, fredag til tirsdag, omkring nytår, men ved ikke præcis hvilken dag jeg havde ÆL. Plejer at kunne mærke ret præcis, hvornår Æl er der, men ikke denne gang. Men tænker at det nok var tirsdag, mener smerterne var væk onsdag. Aaarrgghhh er der ikke nogen der kan få det testmonster ud af mig!! <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Svagt positiv 3+4 (efter NF) og klart positiv 4+0 - begge med strimmeltests fra billige teste + Valmed. 3+5 med en Clearblue digital :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Omkring 3+5 - ved ikke om jeg kunne have testet før også :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3+3 nøjagtig 14 dage efter samleje.. ved ikke om jeg ville kunne have testet positivt inden men den var bragende positiv den dag med eftermiddagsurin..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg testede positiv 4+0 men jeg ANEDE ikke jeg var gravid, jeg turde ikke tro på det så jeg ved faktisk ikke selv hvorfor jeg testede lige præcis den dag...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3+2. Efter nf rykket til 5+0. Ved fødslen så det dog ud til den oprindelige termin var den korrekte. Det var med dem fra netto.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

jeg testede positivt i 3+2 :) brugte en fra clear blue

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg testede positiv i uge tre :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER