fuglemor

Køns scanning imorgen

17 indlæg i dette emne

Det er så vildt at imorgen om 25 timer ved vi om det er en lille pige eller dreng vi skal have. Kan slet ikke tænke på ret meget andet det bliver så hyggeligt at vide det. :loveshower

Hvornår skal i andre scannes, dem som vil vide kønnet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Bliver spændende i morgen :glad

Vi skal lige over NF på tirsdag. Hvis alt går godt vil jeg plage manden om en kønsscanning senere :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhh..... Hor er det spændende! :loveshower Så ved du det måske allerede nu??

Vi skal selv afsted lørdag formiddag..... Og det er, som du også siger, meget svært at tænke på andet :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, hvor spændende! :loveshower

Har du så en føling af hvad det er for et køn? Håber du på et bestemt?

Ja, jeg er jo af den overbevisning at man godt kan håbe på et bestemt køn, men elske barnet uanset hvilket køn det er! :7himmel

Vi skal scannes på søndag og jeg er også rigtig spændt.

Vi synes det kunne være sjovt med en lillebror, når nu vi har Victoria i forvejen. Men bare vi får en rask baby er vi lykkelige - vi har prøvet med en syg. Så én må være nok :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal afsted den 15/1 (på søndag) og GLÆDER mig.

Tror det er en pige - og på en måde håber jeg det lidt, men på den anden måde kunne det også være godt for mine 2 piger der kom en lillebror da der ellers kan gå rigtig meget tøs i den nogle gange. Og som min mand siger- hvis det bliver en pige til - skal vi helt sikkert have bygget ekstra badeværelse. Bare den er sund og rask er vi lykkelige.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal afsted på lørdag :) Er fuldstændig ligeglad med kønnet, bekymre mig mere for om den er sund og rask.. Var dum at læse om en der var kommet til scanning i 16. uge også var der ikke liv <_< Så nu går jeg selvfølgelig og frygter det!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ang køn så håber vi også bare at vi kan få endnu et sund og rask barn. Hvis jeg var blevet spurgt for et halvt år siden ville jeg nok have drømt om en pige.

Men helt ærligt er jeg faktisk ligeglad. Som jeg tidligere har skrevet så ville det være mest praktisk med en pige da vi har 5 sække med pigetøj og ingenting tilbage af småt drengetøj.sååå er bare mega spændt på imorgen hvor vi får svaret. :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er jeg virkelig den eneste som bliver helt nervøs, op til en scanning? Glæder mig rigtig meget, men frygten for en dårlig nyhed, den er der bare også... <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er jeg virkelig den eneste som bliver helt nervøs, op til en scanning? Glæder mig rigtig meget, men frygten for en dårlig nyhed, den er der bare også... <_<

Nej, jeg har også altid lidt sommerfugle i maven.... Men er ikke direkte bange. Prøver at stole på alt er godt :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik endnu en gang lov at se vores dejlige lille trold som dansede rund det meste af scanningen. Og mor og far blev overrasket for vi troede begge to at vi skulle have en dreng men nej vi skal have en PIGE.

Helt vild mærkeligt når man nærmest var sikker på der lå en dreng. Så frem med sækkene med tøj, glæder mig helt vildt til at se Milles tøj i brug igen. Så nu er det bare navne vi for alvor skal igang med.

Held og lykke til alle i andre. :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med prinsessen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor vildt :D stort tillykke :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor skønt. :loveshower Stort tillykke med pigen :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med tøsepigen :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor må det have været en dejlig oplevelse! :loveshower Tillykke med jeres lille pige! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er så vildt at imorgen om 25 timer ved vi om det er en lille pige eller dreng vi skal have. Kan slet ikke tænke på ret meget andet det bliver så hyggeligt at vide det. :loveshower

Hvornår skal i andre scannes, dem som vil vide kønnet?

Vi venter til MD scanningen som kommer til at ligge i marts måned, tænker at der stadig er tid nok til at forberede sig :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tillykke med hende :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER