Ancher

God Nakkefoldscanning

6 indlæg i dette emne

Vi var til NF idag og så en dejlig baby ligge og vinke til os. Selv om det er tredje barn, bliver jeg lige rørt hver gang og måtte knibe en tårer eller to.

Vi fik tallet 1:9953 for at vores baby har down, og fik rykket terminen 4 dage frem. Alt så fint ud, så alle de uger med bekymringer kan jeg godt ligge bag mig. De 3 SA'er i foråret har haft sat sine spor i mine tanker, men nu tror jeg på at det lykkes denne gang.

Vi havde for lang tid siden besluttet at hvis alt så fint ud til NF, ville vi fortælle vores to piger på 3 og 5 år at de skulle være storesøstre. Vores store datter blev rigtig glad, men lillesøter blev ked af, at hun så ikke var lillesøster mere. Da vi fortalte hende, hun både bliver storesøster og lillesøster, synes hun det var ret sejt.

Man må nogen gange undre sig over, den måde børn tænker og forstår ting på.

Alt i alt en rigtig god dag. :yay :yay :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tillykke med NF. Dejligt at få ro i sjælen. Kender godt alle bekymringerne dog ikke fordi jeg har prøvet at miste men arbejder på en neonatal afd så ser alt hvad er kan gå galt og hører alle mulige historier om SA osv.

Tror bare at man må tage det med sig og fortælle sig selv at det er ok at v ære bekymret men at det her er noget helt andet.

Jeg er også 3 gang og har flere gange allerede fået fortalt at man så er ekstra bekymret. :lolhit

Det er super sjovt med ældre søskende. Min datter på 3 spurgte den anden dag om "babyen tager solen med når den nu kommer til sommer" Så hyggeligt med alle deres tanker. Og ja det er lige skønt og fantastisk her gang. :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også selv mistet et par gange, og dette er første gang jeg er nået over NF - så det er helt uvirkeligt..

Jeg kan godt forstå bekymringerne..

Hvor er jeres store piger søde.. :) :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med veloverstået NF :)

Hvor er pigerne søde - det må også være stort :)

Jeg har en MA i rygsækken, så jeg kan også følge dine bekymringer - men jeg er sikker på, at der kommer en masse juli-vidunderer til verden i år :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak hvor er i søde :loveshower

Bekymringer har man altid, også ved de to første graviditeter. Denne gang har der været skruet op for beymringerne, men på fertilitetsklinikken har personalet der har scannet mig hver uge fra uge 6-10 været vild søde og lægen der scannede mig igår var super. Det hjælper på ens bekymringer at man bliver taget alvorligt og at de giver sig tid til at snakke med en.

De er til forsat underholdning idag mine søde piger. Da min store pige kom hjem fra børnehave idag, var det første hun gjorde at løfte op i min bluse for at se, hvor stor min mave var blevet.... hun blev lidt skuffet over der ikke var sket noget. :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt med en god scanning :glad Glæder mig til det bliver min tur i næste uge.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER