fynboen

så er vi klar..

7 indlæg i dette emne

Nu har jeg fået det hele på plads på lillepigens værelse, alt tøj er vasket og tasken er næsten pakket...Det enste vi faktisk kun mangler nu er at lillepigen komme ud...Nå ja så lige have hentet barnevogn, men det skal først ske den dag hun er kommet til verden... :loveshower

Ej jeg synes godt nok det er spændende nu, hvor det hele bare er klart... ej hvor ejg glæder mig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor dejligt at i bare er klar :) Her er der vidst også styr på det hele rent praktisk... Synes dog ikke det er gået op for mig rent mentalt hvor tæt vi er på mål.

Nu går jeg bare og tolker alle kroppens signaler, hvert niv og jag bliver der spekuleret over, for er det mon nu?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er også klar med det praktiske, men synes det er svært med det psykiske.. Synes bare ikke jeg er klar til den omgang smerter igen og føler en lille smule panik over fødslen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er vi også klar :loveshower så nu kan dagen bare skynde sig at komme :) synes også jeg er begyndt at gå og kede mig... tror det er utålmodigheden der gør det... :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor dejligt at i bare er klar :) Her er der vidst også styr på det hele rent praktisk... Synes dog ikke det er gået op for mig rent mentalt hvor tæt vi er på mål.

Nu går jeg bare og tolker alle kroppens signaler, hvert niv og jag bliver der spekuleret over, for er det mon nu?

Sådan har jeg det også..Går virkelig også og ligger mærke til hvert enkelt signal fra kroppen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er bare så spændende :) jeg havde heldigvis også nået at pakke det meste i tasken inden jeg skulle føde.. Nu hvor jeg har født så savner jeg faktisk lidt at være spændt og glæde mig til fødslen men det er nu også dejligt at have sin lille dreng liggende på maven og putte...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er bare så spændende :) jeg havde heldigvis også nået at pakke det meste i tasken inden jeg skulle føde.. Nu hvor jeg har født så savner jeg faktisk lidt at være spændt og glæde mig til fødslen men det er nu også dejligt at have sin lille dreng liggende på maven og putte...

Hehe...ja lige pludselig er det selvfølgelig også bare overstået, men kan mærke at nu hvor i begynder at føde her i gruppen, så bliver det endnu mere spændende og man ville bare ønske det var en selv...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER