Guest Majkat

Voksende mave. Mødre til 3 eller flere...

11 indlæg i dette emne

Jeg synes nærmest lige jeg har tisset på en test og vupti så kom graviditetsmaven frem.

Ved mit andet barn blev jeg også hurtigt gravid, men ikke så hurtigt her. Der kan jeg huske at jeg måtte fortælle det på mit arbejde i uge 8 og da havde kollegerne åbenbart allerede snakket om det.

Er I også blevet hurtigt store denne gang? Jeg er godt nok spændt på hvornår jeg er nødt til at sige noget på arbejdet.

Jeg har lige taget et billede, så I kan se hvad jeg taler om. Jeg har normalt helt flad mave.

20qz62b.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er da vildt så stærkt det er gået for dig med den mave. Men dejlig ser den ud :loveshower

Jeg er førstegangs gravid, så jeg kan desværre ikke svare dig ud fra egne erfaringer, men jeg har da hørt (og set hos min veninde med hendes 2. barn), at maven vokser meget hurtigere i de efterfølgende graviditeter. Det er nok noget med at livmoderen har været udvidet før og derfor hurtigt "falder i de rette folder" igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er gravid for 4 gang og det er også gået vildt stærkt :-) men syntes dog at det var 3 gang der var den værste der kunne jeg på ingen måde skjule det :whistling

Men fin mave du har dig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er foerstegangsgravid og synes maven voksede til ventetoej i en vis fart... Se bare her

Midterste billede er fra uge 5, billedet til hoejre for er fra 8. uge, hvor jeg slet ikke kunne have mine almindelige bukser og stroempebukser paa mere :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også blevet enormt hurtig stor denne gang.. Er 2. gangs gravid.. I uge syv måtte jeg smutte i ventebukserne!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres svar :loveshower

Til jer som ikke kunne skjule det. Hvornår har I så givet besked til jeres arbejdsgiver? Før eller efter en scanning?

Jeg har virkelig problemer med at være i mine cowboybukser og må lade knappen stå åben og have bæltet 2 huller længere spændt ud.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wauw den er stor <3 og smuk

Da jeg var gravid 4. gang gik det bare sååå langsomt.. Jeg kunne nærmest stadig skjule den da jeg fødte 35+0 :( Der var flere i mine pigers ind der bare troede jeg var blevet lidt små fed.. Øv

Så min mave er blevet mindre og mindre for hver gang og i forvejen får jeg ikke den største mave når jeg er gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wauw den er stor <3 og smuk

Da jeg var gravid 4. gang gik det bare sååå langsomt.. Jeg kunne nærmest stadig skjule den da jeg fødte 35+0 :( Der var flere i mine pigers ind der bare troede jeg var blevet lidt små fed.. Øv

Så min mave er blevet mindre og mindre for hver gang og i forvejen får jeg ikke den største mave når jeg er gravid

Jeg har også en i mødregruppen fra den første datter, som næsten ikke får mave når hun er gravid. Jeg kan sagtens forestille mig at man bliver lidt ked af det. Især når man er helt henne i uge 35 :(

Utroligt at der er sådan en forskel og at den ligefrem er blevet mindre hver gang.

og tak for komplimentet :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også en i mødregruppen fra den første datter, som næsten ikke får mave når hun er gravid. Jeg kan sagtens forestille mig at man bliver lidt ked af det. Især når man er helt henne i uge 35 :(

Utroligt at der er sådan en forskel og at den ligefrem er blevet mindre hver gang.

og tak for komplimentet :loveshower

Ja det er faktisk rigtig øv :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For mig er det 3.gang og må sige at hos mig gik det også stærkt. Nu er jeg ikke sådan en med flad mave, så det gør det heller ikke bedre, men jeg er nu i 12+4 og har en (syns jeg selv) kæmpe mave. Jeg kan heller ikke skjule det mere, ej heller være i mit eget tøj :whistling . Hvis jeg kigger på hende i libero-bogen, så tror jeg at jeg skulle være dobbelt så langt henne nu :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg venter også 3 barn og har også på trods af 6 tabte kilo en fin gravid mave :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER