Trumpf

I want to be a yummy mum

5 indlæg i dette emne

så er det på tide at tage skeen i den anden hånd og indse at jeg for nu har tabt kampen med fedtet - så med to bryllupper i udsigte i år samt forhåbentlig mit eget næste år, sætter jeg nu kampen ind. Og det er en kamp jeg har meget stærke planer om at vinde.

Det første jeg har gjort, er at melde mig ind i FitnessDK, hvor jeg satser på at starte på torsdag, når den sidste eksamensoplæg er afleveret (den skal så lige forsvares den 24).

Jeg har ikke nogen kilo krav til hvor meget jeg gerne vil tabe, for egentlig vil jeg bare gerne have en pænnere krop :rolleyes

Jeg kan lige kort beskrive hvem jeg er, jeg hedder Betina, er mor til Isaac på 3+3, som er en dejlig krudtugle. Jeg har været kærester med M snart et år (15. januar) og læser til socialrådgiver. Vægten står på cirka 78 og da jeg kun er 169, er det jo for meget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har en forfærdelig bom/sukkertrang, hvordan kommer man bedst den kvit?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til og tillykke med det forestående bryllup.

Hvisdu finder løsningen på sukkertrangen så send den til mig har samme problem :rolleyes

Mie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en forfærdelig bom/sukkertrang, hvordan kommer man bedst den kvit?

Man sørger for ikke at blive rigtig sulten + børste tænder når det er værst. Slik smager bare ikke godt, når man har en frisk mint-mund...

Og god arbejdslyst ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man sørger for ikke at blive rigtig sulten + børste tænder når det er værst. Slik smager bare ikke godt, når man har en frisk mint-mund...

Og god arbejdslyst ;)

Det må jeg prøve - det kan jo kun være godt :) Tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER