Vovhunden

Autostol i christianiacykel

7 indlæg i dette emne

Er der nogen der kan svare på spørgsmål om autostol i en christianiacykel?

Vi har mulighed for at få en römer autostol billigt, og i går prøvede vi at sætte den fast med sele i christianiacyklen. Men synes ikke rigtig den sad helt godt fast! Skal den sidde fast på bænken eller i bunden af kassen? Og hvordan?

Er der nogle særlige autostole der er gode ved christianiacykler? Eller er der nogen der kan forklare, hvordan man bedst fastspænder en autostol? Og hvor fastgjort kan man forvente at den er?

Håber I kan hjælpe mig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Autostole og i særdeleshed den lille babystol uanset mærke er ikke beregnet til transport i en Christania cykel. Jeg tror endda du kan få en bøde for det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var heller ikke lige den løsning jeg ville vælge.

Autostolen er til transport i biler, busser, lastbiler ol.

Hvis det ikke er ofte du skal køre med barnet, ville jeg seriøst overveje, at tage en taxi de gange, du skal afsted.

Mvh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, enten taxi eller en god klapvogn el. barnevogn også de offentlige transportmidler når det ikke er i gå-afstand.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har hørt at kab kan købe stole til baby hos cykelhandlere. Skal selv have det undersøgt til vores cykelvogn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror du skal regne med , at det drejer sig om cykelstole, som monteres bagpå en cykel. det går ikke til børn under 1 år.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når nu jeg roder lidt i huskeren, så mener jeg at nogle cykeltrailere har indlæg o.lign til nyfødte. Prøv at lede på Dolphin cykeltrailer feks.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER