Mettemor

Udflåd efter ÆL??

5 indlæg i dette emne

Jeg havde Æl mellem fredag og tirsdag. Plejer at kunne mærke det ret præcist, men denne gang var det mere flydende. Vil sige at det kan være alt fra fredag til tirsdag. Måske mest søndag til tirsdag. Men har nogle dage efter ÆL, haft meget udflåd. Er det noget man plejer at have?? Kan ikke huske det. Men ofte når jeg har tørret mig, har det været meget, hmm... ja snasket. :blush

Er det noget i har lagt mærke til?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg havde meget udflaad noget tid efter AEL. Ogsaa baade klart slimet og maelkeagtigt... Man har vist foer mens, men det har var bare meget i forhold til at jeg naermest intet plejede at have op til mens.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, jeg har også oplevet det, og så bliver man jo helt i tvivl, om ægløsningen er kommet senere og om man skal satse på at sexe der, for at blive gravid. Jeg ved faktisk ikke, om det bare er almindeligt, men i denne måned for eksempel kom der udflåd hos mig omkring dag 12-13, og jeg har rimelig præcis ægløsning på dag 13, så det passede jo fint. Og så på dag cirka 17 kom der lidt snask igen af samme konsistens, men er stadig ret sikker på, at min ægløsning lå omkring dag 13.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde Æl mellem fredag og tirsdag. Plejer at kunne mærke det ret præcist, men denne gang var det mere flydende. Vil sige at det kan være alt fra fredag til tirsdag. Måske mest søndag til tirsdag. Men har nogle dage efter ÆL, haft meget udflåd. Er det noget man plejer at have?? Kan ikke huske det. Men ofte når jeg har tørret mig, har det været meget, hmm... ja snasket. :blush

Er det noget i har lagt mærke til?

Jeg har altid haft ret meget udflåd i forbindelse med ÆL og har det også ofte efterfølgende.. Dog ikke altid :) Tror kroppen nogle gange laver nogle nye ting... Den er jo altid i forandring :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm det er nok min krop der opfører sig mærkeligt. Kan ikke huske om jeg plejer at have det sådan. Men efter vi er begyndt PB, så har min krop opført sig anderledes og mærkeligt!! <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER