Guest

Testgruppe uge 4! <3

40 indlæg i dette emne

Hej piger!

Hvad siger I til at slå ventetiden ihjel sammen? :)

Gravid: :gravid

Mens: :gal

Negativ test men ingen mens: <_<

Mandag d. 23. januar

Tirsdag d. 24. januar

mortillisa/Nanna :gal

Onsdag d. 25. januar

FruSkruk :gal

Tina80 :gravid

Torsdag d. 26. januar

Fredag d. 27. januar

mnm :gal

Lørdag d. 28. januar

girly1988 :bd

FruLR :gal

Søndag d. 29. januar

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

skal teste d 27...på min søns fødselsdag,det må da være en lykke dag.. :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det tror jeg bestemt må betyde held! :kram Jeg sætter dig på! :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tak..er meget spændt,har oplevet lidt af hver mht.graviditeter,så krydser... :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tak..er meget spændt,har oplevet lidt af hver mht.graviditeter,så krydser... :bd

Jeg har ikke oplevet noget endnu, det er forsøget på at få vores første lille ønskebarn. :) Men jeg har mega niller naller i mine babser (især den højre) i disse dage. Er det ikke meget tidligt? Eller kan det være noget helt andet? Jeg har altid lidt ømme bryster lige inden mens, men der er jo en god uges tid til endnu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er lidt i tvivl om jeg skal sige Mandag ell. tirsdag. Det afhænger af om jeg får en 27 ell. 28 cyklus.

Men sæt mig på Tirsdag den 24/1

:bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er lidt i tvivl om jeg skal sige Mandag ell. tirsdag. Det afhænger af om jeg får en 27 ell. 28 cyklus.

Men sæt mig på Tirsdag den 24/1

:bd

Hellere en dag senere end en dag for tidligt og få en evt. falsk negativ! :) Du kommer på tirsdag! :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uuuh, jeg har lige bestilt teste på billigteste.dk.. Det er farligt! For hvis (NÅR) jeg har dem liggende får jeg svært ved at lade være med at teste. Jeg er 3+1 i dag, så skal i hvert fald vente en uge med at teste. Det bliver svært når jeg har en hel fin pakke strimmeltests liggende og kigge på mig.. I NEED HELP!!! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil da gerne være med herinde :) Skal teste onsdag d. 25., men jeg ender nok med at snydeteste lidt :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil da gerne være med herinde :) Skal teste onsdag d. 25., men jeg ender nok med at snydeteste lidt :blush

Hehe, ja de fleste af os har lidt svært ved at holde os fra testene indtil testdag! ;) Du kommer på onsdag, og held og lykke! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :) Hvor længe har I andre været i gang? Vi er i gang på 8. cyklus, så vi håber, at det snart lykkes.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er kun på 4. cyklus.. Men ikke dermed sagt at jeg ikke er utålmodig, især fordi min mand også er begyndt at stille forsigtige spørgsmål om hvornår mon der sker noget. ;) Skal vi ikke aftale at de er vores cyklus denne gang? :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo, det har bare at være vores tur nu!! Jeg mærker hele tiden efter symptomer, men har efterhånden lært, at symptomer ikke er lig med ll :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

synes ventetiden er meget lang..har jeg ikke lidt morgen kvalme?er træt?sulten?hovedpine? jo,jo,jo,jo tegn er der nok af.....så krydser for at denne gang er god nok. :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op, min cyklus ramte kun 26 dage denne gang.. Så jeg er allerede ude! :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op, min cyklus ramte kun 26 dage denne gang.. Så jeg er allerede ude! :(

Ej, det var jo ikke meningen. ØV :( Jeg håber, at det lykkes for jer næste gang! Sender masser af :bd :bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, det var jo ikke meningen. ØV :( Jeg håber, at det lykkes for jer næste gang! Sender masser af :bd :bd :bd :bd

Næææh, det var ikke en del af planen! Men det er okay, så vidt jeg kan regne ud er vi i Paris ved næste ÆL, og en lille Pariserbaby ville da være fantastisk.. Så det er garanteret derfor! ;) Jeg krydser fingre for at heldet er med jer andre! :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er i gang på 7 måned, og det er endnu ikke været lykkens gang.

Tror at jeg snyde tester i morgen tidlig, hvis altså jeg kan få mig selv til det. Har haft ret ømme bryster en uges tid nu, men regner ikke med noget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil gerne sættes på til at teste i næste weekend....tidligst. d. 28.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil gerne sættes på til at teste i næste weekend....tidligst. d. 28.. :)

Du kommer på til den 28.! :) Held og lykke!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

måske skulle jeg være i test uge 3?..torsdag aften tog jeg en snyde test,efter kvalme og træthed..tjekkede under natlampen,negativ..tog den frem i dag og sørme en svag steg er der..så nu tager jeg en mere i morgen tidlig eller i nat..er spændt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Husk det er bedst på morgenurin- og det helt skal minddt være 3-4 timer efter sidste toiletbesøg :) Tæmker hvis du overvejer at teste i nat :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

<_< ja..er på job( så håber at kunne holde mig mindste 3 timer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

syntes at det er frustrerende hvis M kommer igen i denne måned. Er snart ved at være godt træt af de evige røde resultater.

Tror dog at M er på vej, mine bryst spændinger er forsvundet og jeg er begyndt at få ondt i maven.

Dårlige tegn....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

måske skulle jeg være i test uge 3?..torsdag aften tog jeg en snyde test,efter kvalme og træthed..tjekkede under natlampen,negativ..tog den frem i dag og sørme en svag steg er der..så nu tager jeg en mere i morgen tidlig eller i nat..er spændt..

Iiih, hvor jeg håber for dig at der kommer et par fine streger til dig inden for tiden!!! Krydser alt hvad jeg kan! :) :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER