Fru-Nielsen

Ferielejlighed/hus i Italien

7 indlæg i dette emne

Hej alle I skønne kvinder

Som overskriften måske har afsløret, overvejer vi at leje en ferielejlighed/hus i Italien til sommer. Jeg er hooked på et par uger, og meget gerne i Toscana området - helst ikke over 15 km fra kysten. Vi har ikke mega højekrav til standarden - bare det ikke falder sammen om ørerne på os ;) Der skal gerne være et nogenlunde udstyret køkken: køleskab, komfur - ovn kan undværres, men det ville da være rart med sådan én også.. Og så skal der være mulighed for at sidde ude. :)Og vi er kun os to.

Jeg har kigget på novasol.dk, og det kan sagtens gøres for under 10.000 kr.

Men er der måske nogle af jer der kender til andre gode steder at finde den slags?

Nogen, der har erfaringer med ferielejligheder/huse i Italien?

Erfaringer med Toscana?? Elllers kan andre område anbefales?

Planen er at køre der ned, så vi også kan køre efter seværdighederne. :)

(Camillat, du skønne kvinde - kom endelig på banen her :rolleyes )

:lovebk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg ved at lærerforeningens blad ofte har forskellige annoncer bagerst i bladet med udlejning af private huse og lejligheder i Italien og andre byer i europa

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ciao Bella :)

Saa kan jeg vaere der!

Nu er jeg jo ikke ligefrem i Toscana, men i det gamle Romagna-Toscana i Appeninerne, der ligger mellem de to kyster.

Men Toscana er en klassiker og helt sikkert et besoeg vaerd! Der er Baade Firenze, Sienna, Lucca, Arezzo, smuk kyst, Chianti-vin, ja, meget... Hvis I skal have en feriebolig, saa kan jeg helt sikkert staa inde for In-Italia, hvor vi ogsaa selv er inde(Klik klik). Er ikke up to date med prisniveauet i forhold til saa maneg andre steder... Ellers er der flere private "danske" ferieboliger at finde her paa italy.dk. Altsaa danskere, som har en finger med i spillet.

Ellers proev her

Umbrien er et andet godt bud - mindre turistet og mindre dyrt, ligesom Le Marche, f.eks. ude ved Sirolo - love the rocky beach and the sea, og der er herremange skofabrikker(laes: fabrikssalg) i Le marche!

Spoerg bare loes eller sig til hvis jeg skal tjekke noget for dig :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eeej nu blev jeg jo lige inspireret.. Jeg vil også til Italien! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fantastisk, Camilla! :D Vidste jeg kunne regne med dig! Må lige få kigget lidt på det hele.. Mangler lige at have manden med ind over også. ;) hehe

Du må også gerne lige smide et link til jeres sted! :) Troede egentlig jeg havde gemt det som favorit, men den er væk..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eeej nu blev jeg jo lige inspireret.. Jeg vil også til Italien! :loveshower

Yay!! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Klikkelik :)

Happy search og du siger bare til :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER