sala

En tur på fødegangen

8 indlæg i dette emne

Ja, som overskriften siger var vi en tur omkring fødegangen i aftes. Jeg har haft veer ón og off siden den 23 december, og igår blev de endelig regelmæssigt med 2 min. Imellem, så vi ringede til fg og de ville gerne se os, så vi fik pigerne i bilen og afsted til mormor og morfar og så videre mod Randers.

Jeg nåede at have adskillige veer på vejen som nev godt til, så var ret sikker på at der var noget under opsejling. Men men, det er der slet ikke. Har stadig 2 cm livmoderhals og er helt lukket. Er bare så træt af at have veer som ikke giver noget andet end smerter og kan næsten ikke overskue at der stadig er 3 uger til termin.

her til morgen er veerne der stadig, nøjagtig som igår, men tør slet ikke tro på at de gør noget andet endcat være irriaterende. Håber virkelig snart den lille trunte har tænkt sig at komme ud.

Bare lige lidt frustrationer herfra.

Kram

Rikke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja, som overskriften siger var vi en tur omkring fødegangen i aftes. Jeg har haft veer ón og off siden den 23 december, og igår blev de endelig regelmæssigt med 2 min. Imellem, så vi ringede til fg og de ville gerne se os, så vi fik pigerne i bilen og afsted til mormor og morfar og så videre mod Randers.

Jeg nåede at have adskillige veer på vejen som nev godt til, så var ret sikker på at der var noget under opsejling. Men men, det er der slet ikke. Har stadig 2 cm livmoderhals og er helt lukket. Er bare så træt af at have veer som ikke giver noget andet end smerter og kan næsten ikke overskue at der stadig er 3 uger til termin.

her til morgen er veerne der stadig, nøjagtig som igår, men tør slet ikke tro på at de gør noget andet endcat være irriaterende. Håber virkelig snart den lille trunte har tænkt sig at komme ud.

Bare lige lidt frustrationer herfra.

Kram

Rikke

Ej det lyder virkelig ikke behageligt når den lille så ikke vil komme ud...det må virkelig være træls at bare gå rundt med veer uden nogen effekt overhovedet... Håber snart hun melder sin ankomst så...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv hvor er det bare skuffende når man går og har ondt og det så er falsk alarm :( håber dine veer enten går i sig selv lidt eller de snart giver noget så du kan få din guldklump til verden:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2 Ihh hvor jeg virkelig føler med dig :kram2 Har selv haft optræk til det flere gange i den sidste uges tid..

vader bare rundt mens det står på, kan slet ikke holde ud, at sidde ned og bare være stille.. og så tuder jeg når, manden kommer fra arbejde i frustration over, at jeg ikke kan holde det ud og sys det er uretfærdigt, at fødslen ikke bare går rigtig i gang.... Så kan sagtens forstår din frustration og ja det er sku ikke særlig sjovt, at have de smerter.. Kroppen bliver træt og udkørt :kram2

Håber virkelig for dig, at der kommer ro på eller at din bebs har tænkt sig, at komme ud :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha det lyder hårdt :kram2 håber også snart der sker noget :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram. Det er rigtig hårdt bare at gå og vente og ikke rigtig vide hvad man venter på. Veerne er der stadig og de bider stadig godt, men jeg vil ikke tage på fg igen idag for tror ikke jeg kan klare at blive sendt hjem med samme besked igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det må ikke være nemt :( Håber der snart sker noget seriøst!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor lyder det fustrerende.. Håber snart veerne giver noget.. Ellers kan du kontakte fødegangen for at få noget at sove på så du har kræfter til den forestående fødsel :D

Og hvor er det da vildt med flere i vores gruppe med tegn på nært forestående fødsel, så kommer det sq tæt på

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER