Olivias mor

4. juli

5 indlæg i dette emne

Os mig - jeg vil også være med! :yay

Scannet til termin d. 4. juli :) - naturligvis planlagt til juli måned, så vi her i huset har en fødselsdag hvert kvartal :balloon Mindre kan jo ikke gøre det :lol

Glæder mig til at læse/uveksle gode og dårlige oplevelser - foreløbig kan jeg bekendtgøre, at jeg nu på tredje dag I TRÆK! føler mig (næsten..) normal :super (ihvertfald hvis man ser bort fra træthed og slaphed efter 2 måneder på langs :))

Alt for nu

Olivia mor aka Anja

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Anja.

Ihh... Så fandt du herind også! Hvor skønt!

Velkommen til :yiepie

Jeg håber det betyder at du endelig kan komme lidt på benene og være der lidt for Olivia igen :baby3

Så den dumme samvittighed ikke er så sort.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja DET ville være toppen! I det hele taget ser jeg bare SÅ meget frem til at kunne lave mad, støvsuge og alt det der pjat igen - det er sgu da skørt :)

Hvordan går det med dig?? :puke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen hertil og tillykke med graviditeten. Gløder mig til at følge dig :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja DET ville være toppen! I det hele taget ser jeg bare SÅ meget frem til at kunne lave mad, støvsuge og alt det der pjat igen - det er sgu da skørt :)

Hvordan går det med dig?? :puke :)

Ja, det er egentlig skørt at man kan savne at lave "de huslige pligter" - men når man kun ligger på langs, så savner man stort set ALT!

Tja... Jeg startede på arbejde igen igår. Dog kun deltids. Igår klarede jeg 2 timer før jeg måtte tage hjem og idag 3 timer. Så det går da fremad - håber jeg!

Synes bare stadig det er hårdt! Især når jeg gerne vil være mere mor for Victoria end jeg er nu. Men hun er tilgengæld blevet god til at putte. For det er jo det eneste man kan med mor :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER