Guest Bumlen

Så er det afklaret

15 indlæg i dette emne

Så har jeg været til undersøgelse i dag og har fået afklaret hvordan fødslen skal foregå. Jeg skal have et pks :) har det faktisk helt fint med det da jeg havde en hård fødsel sidste gang der endte med akutt kejsersnit. Men det er helt underligt at have en dato for hvornår bettemanden bliver født :loveshower regner med at ugerne kommer til at gå meget langsomt....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Iiihh hvor er det spændende :) Er glad for du har det fint med beslutningen så det stadig bliver en god oplevelse for dig :) hvornår er du så sat til at få PKS?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det må være mærkeligt at vide datoen, men dejligt at det hele flasker sig for dig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder spændende og det må også være lidt underligt at vide datoen :) Hvilken dato er det? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt for dig at få afklaring på det hele... Bare det at man ved hvad man skal sætte sig op til må være rart :)

Men hvor må det være mærkeligt at kende datoen... Tror hvis det var mig ville jeg end ikke dele datoen med familien.. Men ringe når det er overstået og man har samlet sig ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er den 23. januar :) havde også overvejet at holde det hemmeligt for resten af familien, men kunne ikke alligevel :badgirl Det meste af min familie bor i udlandet så de kommer ikke rendende sådan lige med det samme alligevel :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej oki så kan jeg gost forstå du siger det.. Jeg har bare hørt skræk historier om familier der nærmest sidder klar på sygehuset så snart kejsersnittet er overstået.. Men i jeres situation bliver det jo ikke et problem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Held og lykke i morgen.. Hvor bliver det bare dejligt for jer at møde den lille :D

Håber det bliver en rigtig god oplevelse med pks :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja held og lykke i morgen.. Det blvier da så dejligt at få den lille i armene...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Held og lykke med idag :) Det bliver spændende at møde den lille :) Håber alt går godt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak alle sammen :loveshower det gik rigtig godt og han er bare fantastisk :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Tillykke med ham... Håber at det hele gik godt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih stort tillykke med den lille dreng... Dejligt at høre at det gik godt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER