Nitzen1987

Har I købt noget ventetøj?

7 indlæg i dette emne

Har I købt noget ventetøj?

Jeg er vist gået lidt shop amok :whistling

Har lige bestilt 4 mama-licious tøjdele ved www.smartkids.dk

Et par ganske almindelig leggings som jeg ikke lige lægger billede ind af

og to skjorte-/kjolelignende overdele...

139409_1_2_30.jpg

125264_1_1_27-1.jpg

og en mama-licious feed-me-bluse, der både kan bruges under og efter graviditeten :)

138151_1_2_1.jpg

Regner også med at jeg kan bruge skjorterne/kjolerne efter fødslen, når jeg skal amme :) tænker, at det er let lige at knappe op, uden at man skal flashe det hele :)

Alt i alt kostede tøjet 644 kr., hvorfra jeg så kan fratrække 300 kr. da jeg havde et gavebevis til smartgirl/-kids/-guy/-men liggende, der skulle bruges inden 8. februar, men jeg har med vilje ventet med at bruge det, da jeg håbede på at kunne gøre brug af januarudsalget :glad det eneste der ikke var på udsalg var de sorte leggings :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

nej har ikke købt noget endnu. Men har en aftale med et familiemedlem om at købe hendes ventetøj billigt - skal forbi hende en af dagene her i januar.

Hendes yngste er fra maj 10, så regner med at der er noget brugbart tøj i mellem. Om ikke andet kan jeg da bruge bukserne.

Men ret lækkert tøj du har fået købt. Købte du leggins´en på smartgirl?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har koebt et par cowboybukser fra Funmum, et par sorte (fin)floejlsbusker fra Benetton, et par sorte og et par stribede leggings fra hhv. H&M og Boob, en ventekjole i graa strik fra H&M, et mavebaand fra Boob i hvid, flere ventestroempebukser fra H&M og et par stroempebukser med uld fra Sneaky Fox i one size, som kan bruges til mig som gravid, selvom det ikke er vente...

Min soester har sendt mig noget af sit, som er en chiffonskjorte, en skjorte, en t-shirt og et par sommerbukser - altsaa altid godt at have til sommer :)

Jeg haaber paa at faa syet et par kjoler i Thailand :whistling

Saa venter jeg paa sidste nye kob - en sort ventenederdel fra Boobs(over eller under maven efter oenske), som kan bruges til alt :loveshower

post-2587-078939900 1325531010_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, jeg har masser af liggende fra de sidste par gange, som jeg endnu ikke var kommet af med, så jeg tror at det går...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har 4 par ventebukser, 2 toppe, 3 tunikaer, 1 striktrøje, 1 jersey trøje og 1 cardigan. Indtil videre rækker det til mit behov, men når vi kommer lidt længere hen skal jeg nok have investeret i noget mere :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har allerede købt en del - men holdt også op med at kunne passe mig normale tøj allered ei uge 8 :whistling

Det er kun fra H&M jeg har købt: 2 stk. sorte nederdele, en bluse i hvid og en i sort og så har jeg lige bestilt et par busker i sand og en blå kjole....

Jeg har heldigvis nogen kjoler, et par bukser og strømpebukser og leggins som kan udvides :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER