Little Miss

Graviditetssymptomerne

10 indlæg i dette emne

Har brug for lidt råd og erfaringer fra jer kloge hoveder.

Jeg føler at nogle af mine graviditetssymptomer er forsvundet. Jeg har fra starten haft mega ømme babser men nu er de kun semi ømme. Man skal stadig ikke kramme mig for hårdt og de er stadig kæmpe. Er det mon et tegn på der er noget galt????

Derudover troede jeg også at kvalmen allerede var på retur men den har så taget total revanche idag... Har besøgt toiletkummen flere gange idag end jeg har indtil idag.

Nå reelt er mit spørgsmål bare om der er andre der har oplevet at nogle af symptomerne forsvinder selvom de ikke er så langt henne. (jeg er nu 8+6)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Du faar lige et besyv fra juni-gruppen med, hvis det er ok :)

Det er ganske normalt at symptomer kommer og gaar - mine faa symptomer forsvandt og saa kom lidt af dem igen. Idag foeler jeg mig saagar slet ikke gravid, bare nytaars-traet...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lyder godt. Skal heldigvis til skanning imorgen + første besøg hos lægen. Men har godt nok været urolig de sidste par dage...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder helt som mig, nogen dage mærker jeg ikke meget til det, andre dage alt for meget. Men er nu rimelig rolig nu (indtil næste bekymringsanfald :rolleyes ) og glæder mig til scanning om 2 dage.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine symptomer kommer og går også lidt. Kvalmen virker til at være på vej væk, hvilket er en meget velkommen ændring. Behøver ikke komme tilbage!

Mine bryster er også svingende ømme, mens min oppustethed er konsekvent.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er meget normalt ;)

Det behøver du ikke at bekymre dig om :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan har jeg det også - det ene øjeblik føler man sig mega gravid med alt der dertil hører, og det næste kan man ikke mærke nogle syptomer overhovedet..

Tror bare det handler om at nyde de breaks der er i kvalmen mm.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej alle. Tak for alle jeres svar.

Fik idag en fantastisk bekræftelse på at Spunken har det godt. Jeg er idag 9+0 og har været til skanning hos vores gynækolog (pga vi har været i behandling). Spunken var vokset sig 4 gange så stor som sidst og var nu 2,3 cm "stor". Spunken har nu fået arme og ben og var meget livlig under skanningen. Helt helt vildt at se.

Så er ikke i tvivl om at de svingende graviditetssymptomer ikke har noget at sige :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så skete det igen :lovebk Jeg gik ind på forumet for at oprette et emne og så står det her allerede med en masse gode svar til!!! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja vi er nok mange med ens spørgsmål og problemer. Godt vi har dette forum :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER