Barbamama

Hvordan har I det?

7 indlæg i dette emne

Jeg var 12+1 i onsdags, og vågnede totalt overrasket op: Hvor var kvalmen blevet af? :huh

Det var totalt mærkeligt, fra den ene dag til den anden havde jeg det bare GODT :loveshower

At jeg så greb en maveinfektion igår og derfor har været HELT nede med brækspanden siden er en anden sag <_< Men jeg tror der er håb forude!!! :yay

Hvordan har I andre det? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har også mindre kvalme :) Nu kommer der faktisk kun af LUGTE :rolleyes

Udover det, er det mere psykisk at jeg tænker "hold da op" - om ½ år står jeg med min baby (medmindre jg går over tid :rolleyes ) Og det er bare så uvirkeligt!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har det, desværre, helt af H til... :(

Her kaster jeg op mellem 2-6 gange om dagen - enkelte dage har det kun været aftensmaden der er kommet retur.

Jeg er stadig sygemeldt :huug

Så jeg håber inderligt at jeg snart vågner op, uden kvalme!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har det, desværre, helt af H til... :(

Her kaster jeg op mellem 2-6 gange om dagen - enkelte dage har det kun været aftensmaden der er kommet retur.

Jeg er stadig sygemeldt :huug

Så jeg håber inderligt at jeg snart vågner op, uden kvalme!

:kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har det, desværre, helt af H til... :(

Her kaster jeg op mellem 2-6 gange om dagen - enkelte dage har det kun været aftensmaden der er kommet retur.

Jeg er stadig sygemeldt :huug

Så jeg håber inderligt at jeg snart vågner op, uden kvalme!

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bare det var mig- som var ovre kvalmen ;) Stadig kvalme og :puke - faktisk burde jeg være tøffet i seng for længst, ellers får jeg en helvedes nat. Der er stadig ikke noget mønster i det, udover at træthed og sult forværre det hele - har eks. Bananer med i seng ( :D det lyder virkelig forkert- og giver garantert nogle grimme billeder :lolhit Men jeg har 2 bananer, 1 rulle kiks og en flaske vand med i seng- bananerne bliver næsten altid spist, de fungerer godt mod kvalmen p.t. - også føler jeg ikke, at mine tænder bliver badet i sukker ;)

Jeg er også vildt træt- men tror det kan være en kombi af fysisk og psykisk træthed :unsure

Også er der blødningerne.

Skal til lægen på mandag, hvor vi skal lægge en plan mht. Hvor længe de forventer jeg skal være sygemeldt- savner mit job, men Blop er vigtigst :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også stadig plaget af kvalme og opkast :( Men jeg føler virkelig at seabands har hjulpet mig :glad om de virkelig hjælper eller om tro kan flytte bjerge, det ved jeg ikke men jeg ikke, men det virker :)

Derudover synes jeg stadig jeg er meget træt. Kan ikke helt overskue at jeg skal til og op kl. 6.15. Men det går nok, når vi først kommer i en rytme igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER