Pandamoren

Træningstråden!

29 indlæg i dette emne

Var ovre og træne i går. Det var godt nok lidt hårdere end det plejer. Synes jeg prustede og stønnede allerede efter ti minutter! :lolhit

Det blev til ca. halvanden time, så var ret tilfreds med mig selv bagefter!

I dag er jeg faktisk ikke rigtig øm. Det plejer jeg godt nok at være....sååå enten har jeg ikke trænet hårdt nok, eller også er jeg kommet i bedre form....(Jeg holder på det sidste!) :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Rider stadig hver dag, men er begyndt at blive lidt besværet....Vi må se vor længe jeg holder ved.

Det er imponerende... Jeg stoppede for 4 uger siden nu med min ugentlige ridetime... Ikke fordi jeg som sådan havde besvær med at ride... okay, det var en smule besværligt at komme af og at bære rundt på sadlen var et mas... Men der var en af de rutinerede på mit hold der faldt af... og selvom jeg ikke er røget af i snart 20 år... tænk så bare hvis... så bestemt jeg mig for at det var nok for denne gang... Så kan jeg starte om et års tid igen (jeg kan nemlig ikke amme og ride... dårlig kombination...).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg holder fast i de daglige 15 km på kondicykel + ryg-balle-lår-overarme øvelser. Og det fungerer rigtigt godt, indtil videre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er imponerende... Jeg stoppede for 4 uger siden nu med min ugentlige ridetime... Ikke fordi jeg som sådan havde besvær med at ride... okay, det var en smule besværligt at komme af og at bære rundt på sadlen var et mas... Men der var en af de rutinerede på mit hold der faldt af... og selvom jeg ikke er røget af i snart 20 år... tænk så bare hvis... så bestemt jeg mig for at det var nok for denne gang... Så kan jeg starte om et års tid igen (jeg kan nemlig ikke amme og ride... dårlig kombination...).

Kan godt forstå det har forskrækket dig at en rutineret røg af. Hvis man rider på elevheste vil jeg også mene der er støre risiko for at falde af end hvis man rider sine egne heste.

Jeg kender jo mine to heste, og ved hvad jeg skal og ikke skal med dem. Jeg har redet hele mit liv og at stoppe ville være det samme som at stoppe mit liv, så at sige :)

For mig ville der være større risiko ved at cykle en tur, idet jeg ikke har cyklet i over 10 år. :whistling

Jovist er det mere besværligt med bækkenet og sådan, men synes ikke jeg oplever besvær ellers. Er lidt mere forsigtig og passer nøje på ved op - og afsidning, idet bækkenet jo er blødt.

Har det deeejligt når jeg rider, og får rørt mig hver dag i mindst en time, hvilket jeg ser som et stort plus! Hvis jeg er lidt ekstra øm holder hestene bare en fridag - no problemo :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER