Hilde

Legetøj til baby i bilen...

7 indlæg i dette emne

I næste uge skal vi på en længere køretur på ca 10 timer til min mormor i Sydtyskland. Det er en laaaaang tur for en baby på 4½ måneder, men Kristine er min mormors eneste oldebarn. Min mormor er 93, så vi vil gerne have, at hun lærer Kristine at kende...vi ved jo ikke, hvor længe Kristine har sin oldemor endnu :unsure . Hun kan selv ikke holde til den lange rejse mere.

Vi planlægger selvfølgelig en del pauser, men jeg vil også have noget legetøj med til at beskæftige Kristine i bilen.

Har I nogen gode forslag/erfaringer til/med legetøj i bilen? Det må gerne være noget, der kræver lidt hjælp fra en voksen, da enten min mand eller jeg vil sidde bag i bilen, så det ikke bliver for kedeligt for Kristine...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Da vi havde William med på en ialt 5 timers køretur til Fyn (tur/retur) havde vi lidt blandet legetøj med. f.eks rangler, hans aktivitetsbøjle på autostolen som han har været meget glad for :) noget der kan spille musik og lyse og bevæge sig er også noget der kan underholde i lang tid.

Rigtig god tur :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lærke elsker sine ting fra Tiny Love. Hun har en bøjle til at spænde på stolen og nu hun er blevet lidt ældre har hun fået et sæt med rat (fjernbetjening) og en del til montering på bagsiden af passagersædet. Det er med bondegård og med rattet kan dyrene sige lyde og lyse. Hvis hun ikke selv kan styre rattet endnu kan den der ikke kører evt styre rattet så der stadig sker noget.

Begge dele er købt i Ønskebørn men fås selvfølgelig på nettet også.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har hun ikke allerede noget legetøj hun er glad for? Jeg tænker at det skal være noget velkendt (i hvert fald noget af legetøjet) så det hele ikke er nyt og fremmed for hende.

God tur - hun sover sikkert meget af vejen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en panda fra Lamaze med en bøjle til at klipse på fx håndtaget til autostolen, så den kan dingle der :)

Jeg tænker også, at det vil være fint med noget af det legetøj hun kender - især når en af jer er der til at samle op, så går det fint, selv om det ikke kan sidde fast på autostolen.

Pøj-pøj med turen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lærke elsker sine ting fra Tiny Love. Hun har en bøjle til at spænde på stolen og nu hun er blevet lidt ældre har hun fået et sæt med rat (fjernbetjening) og en del til montering på bagsiden af passagersædet. Det er med bondegård og med rattet kan dyrene sige lyde og lyse. Hvis hun ikke selv kan styre rattet endnu kan den der ikke kører evt styre rattet så der stadig sker noget.

Begge dele er købt i Ønskebørn men fås selvfølgelig på nettet også.

Jeg tror, at jeg skal en tur i Ønskebørn idag :whistling

Tak for tippet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har hun ikke allerede noget legetøj hun er glad for? Jeg tænker at det skal være noget velkendt (i hvert fald noget af legetøjet) så det hele ikke er nyt og fremmed for hende.

God tur - hun sover sikkert meget af vejen :)

Vi har en panda fra Lamaze med en bøjle til at klipse på fx håndtaget til autostolen, så den kan dingle der :)

Jeg tænker også, at det vil være fint med noget af det legetøj hun kender - især når en af jer er der til at samle op, så går det fint, selv om det ikke kan sidde fast på autostolen.

Pøj-pøj med turen!

Tror I, at det er bedst med noget legetøj, hun kender? Jeg tænkte lige modsat, at det var mere spændende med noget nyt :unsure Hun er jo vandt til bilen, da hun tit er med ud at køre, så det er ikke det hele, der er fremmed for hende. Det ender nok med, at jeg tager hendes lyserøde Lamaze drage med (har hun fået i barselsgave fra Lenna85) og så noget nyt...

Tak for jeres tip om det :kram2 TiaK, jeg tror også, at hun sover det meste af vejen :zzz

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER