soontobemom

Cyklus efter IUI

4 indlæg i dette emne

Hej med jer.

Hvordan er jeres cyklus efter mislykket forsøg?

Jeg var i november igennem vores første IUI forsøg. Det lykkedes dog ikke at blive gravid. I denne cyklus har vi ikke fået hjælp, da jeg fik scannet mine æggeledere. De var heldigvis fine. Men det ser nu ud til, at min mens er på vej. Cyklussen bliver bare meget kortere end den plejer, skyldes det hormonerne fra vores behandlingsperiode?

Ih hvor jeg håber, at 2012 er året, hvor mission baby lykkedes for alle os, som kæmper for det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min cyklus var helt normal efter IUI. Men pergotime har jo hjulpet på, at min cyklus var blevet ca 1,5 uge kortere. Vi havde også været i behandling i ca et halvt år inden vi kom i gang med IUI.

Håber det lykkes for jer i 2012 :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har pco og en meget uregelmæssig cyklus hvor der kan går flere måneder mellem mens.

Da jeg var i behandling med pergotime og vores forsøg mislykkedes var der en enkelt gang, hvor mens kom kort efter det man kalder en normal cyklus på omkring 30 dage.

Ved nogle af de andre forsøg kom mens ikke til tiden og jeg måtte tage provera for at få kroppen til at rette ind.

Men min cyklus var generelt kortere hvilket må skyldes at jeg fik en sprøjte til at fremprovokere en æl og hvis der ikke var held i forsøget skulle ægget jo ud :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for jeres svar.

Det var desværre menstruationstid, tarveligt at det så også skal gøre så fandens ondt i underlivet. Samtidig irriterer jeg mig over, at det lige skulle være mens der er lukket for tilmelding til behandling på klinikken. Så næste cyklus, må vi bare håbe det bedste. Håber at mandens svømmere kan finde vej, selvom der ikke er mange.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER