Nitzen1987

Har meget snart købt barnevogn...

6 indlæg i dette emne

Manden og jeg besluttede i går, efter at have kigget på barnevogne på nettet om aftenen, at vi ville køre en tur i BabySam for at kigge og føle på barnevognene... Vi havde kig på en Emmaljunga Big Star Supreme og en Odder Zip på X-dream-stel... Jeg var egentlig ret overbevist om, at jeg hældte mest til Emmaljunga - mest fordi der næsten var 2000 kr. sparet ved den.... Manden derimod har lige fra starten af været hug på, at vi skulle have en Odder - eller en Rolls Royce Silver Cross... :rolleyes så vi havde hvert vores favoritmærke :unsure

Så efter at vi havde spist en god brunch her ved middagstid kørte vi kl. 12.30 til BabySam... Til vores store glæde og lit overraskelse var der fuldstændig mennesketomt i BabySam, så der kom med det samme en ekspedient og spurgte om hun kunne hjælpe os - hvortil vi svarede, at vi gerne ville kigge på barnevogne... Så vi blev med det samme ført op på 1. sal, hvor alle deres barnevognsmodeller er udstillet... Ekspedienten viste os de to modeller vi var interesserede i og demonstrerede rigtig fint hvordan de blev klappet sammen... Vi endte op med den samme foretrukne model - en Odder Zip på X-dream-stel - men jeg var endnu ikke overbevist pga. prisen... Jeg spurgte så ind til, hvad de ville få på udsalg fra d. 27/12 - der ville være nogle forskellige Emmaljunga modeller - hvilke vidste hun ikke før end på tirsdag og en enkelt Odder Zip - dog på standard stel... Men det var ikke lige det vi var interesseret i.... Hmmm.... mens vi stod og kiggede og prøvekørte barnevogne kom der en mandlig sælger forbi som min mand åbenbart kender fra sit vagtjob - han havde tidligere arbejdet i en forretning i Randers midtby, men havde skiftet job, men kunne udmærket kende min mand og regne ud hvad vi lavede i barnevognsafdelingen :rolleyes Han gik dog videre for at passe sit arbejde - vi aftalte med den kvindelige sælger, at vi godt kunne vente med at bestille vognen, når nu ikke det røg på udsalg alligevel, at så vile februar/marts være tidligt nok at bestille...

Vi blev derefter overladt til os selv, hvorefter vi gik rundt og kiggede i resten af forretningen - ekspedienten som min mand kender kom hen og spurgte interesseret ind til, hvornår vi venter os til og svarede så tilbage at ha selv skulle være far igen en lille månedstid efter vores forventede termin... Han tilbød så at vise os nogle autostole, hvilket min mand straks takkede ja til - og det var Römer der blev vist frem - andet duer ikke i min mands verden :rolleyes men det er jo fint, at han sætter sikkerheden højt :) Her fik vi så ogsåvit sådan en smart base til at sætte autostolen fast i - det var meget nemmere end at skulle døje med sele hver gang og MEGET mere sikkert... så vi ved nu hvad vi skal have af autostol - ekspedienten fortalte dog, at der en gang i det nye år ville komme udsalg på udgåede modeller af Römer autostole, så han mente, at vi skulle vente med at købe til der... Efterølgende kom vi til at tale om Odderbarnevognen som vi havde kig på, hvor han så sagde, at de fik en enkelt Zip på udsalg med X-dream-stel på tirsdag... Han havde os med oppe at vise, hvordan den så ud og opfordrede os så til at komme når udsalget starter kl. 10 på tirsdag og købe den, da der ville være 20% sparet - og det er da faktisk mange penge, når man taler om en barnevogn til 8.999 kr. :o så det endte med, at manden og jeg snakkede om, at jeg måtte tage derud til kl. 10 på tirsdag, da han selv skal hente børn om formiddagen og til ørelæge med den store af børnene... Så det måtte jeg jo så gøre... Men så kom enekspedientens overordnede forbi og ekspedienten spurgte så efter om han måtte gøre en undtagelse og sætte barnevognen til side til os.... Og det måtte han :glad :glad :glad så der er nu sat en Odder Zip med X-dream-stel til side til os :glad vi skal bare komme forbi og betale den på tirsdag :loveshower så nu er barnevognen på plads....

Var lidt rystet over bagefter, at vi allerede nu - NÆSTEN (i hvert fald meget snart = om 4 dage) har købt barnevogn :o men altså når man kan spare penge og ved, hvad man vil have er det jo bare med at slå til...

Og sådan ser barnevognen ud - stellet er bare sort :)

Barnevogn.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

ej den er vildt flot den barnevogn, og med den rabat, så kunne jeg skisme også godt være fristet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ej den er vildt flot den barnevogn, og med den rabat, så kunne jeg skisme også godt være fristet

Synes også, at det er noget af et kup vi har gjort :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:loveshower den bliver I glade for.. har selv en Odder, og det er en fantastisk god barnevogn...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er ogsaa virkelig flot og saa med 20 % af prisen :loveshower

Vi bestiller ogsaa tidligt for at faa tilbud, og en maaned fra eller til :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi fik betalt barnevognen i dag :) og så købte vi en sort lift der til :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER