Myliona

NF overstået..

12 indlæg i dette emne

Og sikke en fantastisk oplevelse.. Jeg var ved at give mig til at tude og kæresten ligeså.. :loveshower Får stadigvæk en hel klump i halsen!

Da hun lagde scanneren på, gik der ikke et sekundt, før vi selv så hjerteblink.. Men jeg var i CHOK! Det var jo en helt lille baby derinde..! Der var bare sket så meget på de to uger!!!!

Vi kunne se dens fine næse.. Dens mund og øjne..! Vi så dens fingre og dens tæer!!!! :loveshower

Hun scannede i lang tid, og jeg måtte hoste og hoppe fordi baby bare ikke ville vænne sig rigtigt (Jeg følte mig ikke snydt.. Nød bare at se min lille nikkende baby derinde, som spjættede rundt...)

Hun fik dog målt den. Med et resultat der gjorde jeg burde sige farvel herinde - min termin blev sat til 29. juni!!! :7himmel Men tror nu alligevel jeg bliver herinde - hvis det er okay? :rolleyes :loveshower :biglove

Udover det fik vi et "Der er en meget lav risiko".. og jeg spurgte pænt, om ikke vi måtte få tallet at vide.. Så grinte hun og sagde.. Der er VIRKELIG lav risiko..

1-17301 lød tallet - så ja, det må man sige var ret lav risiko :loveshower :loveshower

Jeg er SÅ lykkelig :loveshower Føler mig som det heldigste menneske i verden!

I skal da lige se et billede, af vores fantastiske Spir.. Det er lidt dårlig kvalitet(Taget med mobil) men er så vild med at man kan se de små tæer!!! :7himmel

post-3938-090427700 1324551710_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Skøn opdatering :glad

Glæder mig også allerede til det bliver min tur igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skøn opdatering :glad

Glæder mig også allerede til det bliver min tur igen :)

Jamen det var virkelig også bare helt fantastisk..!! :loveshower

Er helt forelsket, og glæder mig allerede til at se den igen.... Godt vi har en kønsscanning i januar.. :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor fantastisk!

Og sikke nogle fine tæer, den har :)

Tillykke med den den lave risiko! Nu er det helt virkeligt og I ksn nyde at skulle være forældre til sommer!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og SELVFØLGELIG skal du blive herinde ved os! :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skoen, lille spir - det er i sandhed en vidunderlig oplevelse :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu hører jeg ikke lige til herinde, men vil da også lige ønske dig tillykke med scanningen og den lave lave risikovurdering. Ja, det er skønt at se den lille på skærmen :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh..... Blev helt glad indeni da jeg læste din opdatering! Hvor er det bare skønt for jer med den fine risikovurdering, og at i endnu engang kunne se en lille sund spir inde i maven :kuller

Og du skal ingen steder.... Du hører da til her hos os :kram2

Og se lige sådan nogle fine tæer.... :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

stort tillykke med det flotte resultat :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det skønt!! :loveshower

Og hvor er det bare et dejligt billede, synes også det er rigtig sødt at man kan se tæerne. :loveshower

Og selvfølgelig må (skal) du blive herinde. Det er her, du hører til :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med den dejlige scanning. Og som de andre siger skal skal du da blive her hos os. :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak allesammen :)

Juleaften var helt fantastisk..

Selvom jeg må sande at jeg snart er 100% i ventetøjet. Om aften kan jeg ikke længere "skjule" min mave.. Den bliver oppustet og næsten hård, og rund.. Det er tydeligt at se det er en gravid mave. I går havde jeg en fin rød kjole på, og om morgen hang den fint ned - og aften tittede min mave fint frem i kjolen :whistling

God jul til jer alle sammen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER