Unknown

Emmaljunga

6 indlæg i dette emne

Hejsa. jeg håber i kan hjælpe mig.

jeg har fundet en brugt Emmaljunga med Uniq stel. I starten var der dog nogle fejl på dette stel. Og frygter nu at købe katten i sækken. For hvis der er problemer kan jeg jo ikke reklamere.

Nu tænker jeg dog. Ved i om jeg kan købe nyt stel til barnevognen. Det er jo samme slags stel jeg gerne vil have. så kassen burde passe til.

Og ved i evt hvad det koster. har både mailet babysam og emmaljunga. Men kunne være der var nogle herinde der var hurtige med svar :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er ikke sikker på jeg kan hjælpe dig så meget. Men vi har været inde i en butik fordi vi ville købe en barnevognskasse uden stel til en odder. Der sagde de at et kunne man godt men at man næsten ikke ville spare nogle penge.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan godt skifte stellet ud, det er ikke noget problem. Vores stel trak lidt til den ene side og der fik vi uden problemer et nyt, uden beregning, så kan desværre ikke hjælpe med prisen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis den barnevogn du har gik på stadig er inde for garantiperioden, kan du godt reklamere, bare du har bon/købsbevis på den, det betyde rikke noget det ikke er dig der har købt den i første omgang :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er ved at være 2 år gammel og de har ikke bon så garantien er der nok ikke. Der er ikke noget i vejen med stellet. Har bare læst der har været problemer med stellet i starten. Så tænkte hvis det nu var :-) men lyder super at det kan skiftes. Så kan jeg spørge babysam hvad de tager :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores stel var en lille smule skæv i starten. Det blev sendt til Emmaljunga, hvor det blev rettet. Nu har vi ingen problemer mere, så måske er det, du har kik på også iorden nu!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER