Myliona

Brunt udflåd..

8 indlæg i dette emne

I morges da jeg stod op, og gik på toilet.. Var der brunt udflåd..

i 12 uger(10) har jeg ikke set skyggen af noget, så nøj hvor er jeg bange nu :( :huug

Har jo haft nogle trælse mavesmerter, så er bange for det simpelthen er en SA der er i gang :huug

Håber jeg bare overreagerer...! Håber det bare var noget helt andet...

Det var svært at sige nøjagtig.. det var mindre end en 5ér, og var gul/brun/lyserødt.. Efterfølgende var der ja.. Gult udflåd.. (Hvorfor er det gult?? Det har det været nogle dage..!)

øv :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg håber bestemt ikke det er noget alvorligt!

Jeg har også meget udflåd... Forskellig konsistens og farve. Så jeg tror det er normalt med øget udflåd.

Dog er mit ikke brunt/lyserødt!

Håber ikke det er noget!

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oev, det er ikke sjovt!

Men altsaa, helt rationelt:

- det er brunt, altsaa ikke et faresignal

- det er i uge 12, maaske hvor du skulle have haft din mens

- det var ikke ret meget

- jeg havde noejagtigt det samme paa samme tidspunkt, bare mere til den moerkeroede side.

Jeg har ogsaa gulligt udflaad, som min gyn vil behandle praeventivt. Jeg bruger dog bare en halv Ladybalance maelkesyretablet et par gange om ugen til at holde balancen i systemet. Hvsi det bliver vaerre, saa vil jeg tage imod behandling.

Men man har jo altsaa oeget udflaad og "livmoderudflaad", naar man er gravid, saa tror ogsaa at det bare maa accepteres til en vis grad...

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, puha.. Jeg er så træt af jeg ikke studerede det nærmere, men gik jo i panik og smed det i toilettet for at tørre mig.. Så er ikke engang sikker på selve "farven".. Min kæreste siger om det måske ikk ebare har været mørkegult..

Men er i totalt panik, og psyker min krop vildt meget - har smerter nu, og de er sådan mensagtige.. Det har jeg aldrig haft før, så er ret sikker på det bare er min psyke der "skaber dem"..

jeg har været på toilettet efterfølgende, og der har ikke været mere overhovedet.. Men føj.. Der er lang tid til torsdag.

Tror jeg skriver en mail til min læge...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aah, proev at tage nogle dyyyybe indaandinger ind igennem naesen og pust laaaaangsomt ud gennem munden. Smil imens. Det virker afstressende. Jeg kan godt forstaa dig.

Jeg vil lige sige, at min uge 12+3 bloedning, som var lige omkring mit mens tidspunkt og dit nu-tidspunkt, kom 10 minutter i boarding i Katsrup og jeg fik straks derefter avs i maven. Jeg naaede jo foelgeligt heller ikke studere det naermere, fordi jeg skulle ombord og ville naa at ringe til min mor og mand, for lige at faa ro paa og vide, om jeg skulle flyve, eller hvad?! Derefter var der bare ikke mere af den slags og min jordemoeder sagde, at det sagtens kan have vaeret min livmoders hukommelse. Jeg faar for eksempel ogsaa ondt hver gang jeg skal til gyn/jordemoder, saa meget kan altsaa skabes af psyken.

Jeg tror paa at spiren sidder godt fast og hygger sig og at det ikke er noget alvorligt. Er det ikke ogsaa vaek nu? :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har i hvert fald ikke været mere brunt udflåd.. Så det håber jeg bliver væk!!

Smerterne er der endnu, men tror de er psykiske.. For hvis jeg "trækker vejret", så stopper de, men lige så snart jeg åbner øjnene og begynder at tænke, så begynder de igen!!!

Jeg er også overtræt, fik ikke sover nok i nat og er generelt nok bare nervøs for NF scanningen på torsdag.

Vi så jo en fin levende spir i uge 10, så jeg burde jo være tryg - der er jo liv! Det skal det være.. Den skal bare leve derinde..!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det klamt, at jeg sidder og tænker.. "Ej, det svier faktisk lidt", efter jeg har tørret mig? :rolleyes Har ALDRIG haft nogle sygdomme "down there" så ved slet ikke hvordan de føles.. Men håber ved gud det bare er en eller anden sygdom, som kan skabe brunligt udflåd?? Det svier ikke når jeg tisser eller noget, men det er mere sådan, efter jeg har tørret mig og det ligesom er.. Tørt.. Så svier det lidt :rolleyes Sorry for detaljerne!!!!!! :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm, kan det vaere blaerebetaendelse? Ellers lidt bakteriel vaginose, maaske. Jeg ville tage det me dro, men skrive eller ringe til min laege... Jeg tror bestemt ikke det er mere alvorligt end det. Og det er ikke klamt at skrive :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER