fynboen

Ej hvor jeg drømmer...

6 indlæg i dette emne

Jeg har de sidste nætter drømt at ejg har født...I nat der var det d. 28 december og vi var slet ikke forberedt til det... i går der drømte ejg at jeg fødte i næste uge... Drømmer i andre også så meget om det eller... Men er blevet enig med mig selv om at jeg skal bare lige på den anden side af jul, så bliver tasken til sygehuset pakket, for skal ikke risikere at stå derude og ikke være klar... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg drømmer også rigtig meget og det er virkelig nogen underlige drømme imellem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg gør faktisk ikke så meget for tiden, har kun haft en enkelt fødselsdrøm... I starten derimod drømte jeg meget om amning. At jeg fødte et fx 12 uger gammelt foster (så langt jeg var på det tidspunkt) og så ammede det... og ingen incl mig selv undrede sig over hvordan det kunne lade sig gøre :D meget sært

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også nogle underlige drømme en gang imellem... drømte for nylig at mit ar fra kejsersnit jeg fik sidste gang var gået op i den ene side... så gik jeg rundt med et hul der og det gjorde bare rigtig ond, men der var ikke nogen der kunne gøre noget ved det.... :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Drømmer også mange mærkelige drømme for tiden.. I nat drømte jeg, at jeg havde født en lille baby, som vejede 2650g og var 48 cm lang.. Meget mærkeligt :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg drømmer også de mærkeligste ting hver nat og ofte mange forskellige drømme på en nat... Det er både om lillemanden i maven og alle mulige andre mærkelige ting... Og så vågner jeg bare 200 gange om natten.. Det er skide irriterende efterhånden..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER